Forfatter Emne: T32E  (Læst 14438 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T32E
« Svar #45 Dato: 01. September 2009 kl: 20:50:56 »
Citat fra: "PARKHAVE"
På billede 2 kommer jeg lige i tanke om at jeg måtte modificere en del på den kasse hvor gearskiftet sidder, for at få det nye set-up + varmeapparat + kølerslangerne til varmeapparatet til at passe.

Gu' ved hvor skroget fra den gamle camper endte sine dage ???


Mig ikke forstå, det ligner da, at der er plads nok, men man kan jo blive klogere. Du har jo været der, så er det vel bedst at høre efter  :lol:

Hinze

PARKHAVE

  • Gæst
T32E
« Svar #46 Dato: 01. September 2009 kl: 22:11:21 »
Det er sgutte helt nemt, når nu hukommelsen ikke er for god. Men måske var det fordi jeg gik fra lbx til jx. ? Men mener altså det var fordi vinklen på gearstang m.m. var anderledes. Jeg tog bl.a også det stykke plade med over hvor slangerne går igennem for at kunne lukke hullet med den originale gummiprop ( hvor slangerne er ført igennem).

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
T32E
« Svar #47 Dato: 01. September 2009 kl: 22:13:21 »
Ang. billede 2, så ser det da næsten rigtigt ud. Billedet nedenfor er en 2,1 WBX som står i indkørslen og venter på grabben,
og det ser ikke ud til at der skal ændres ret meget på en LBX for at blive magen til.

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

PARKHAVE

  • Gæst
T32E
« Svar #48 Dato: 01. September 2009 kl: 22:18:45 »
Ja, umiddelbart eneste forskel er ovalt kontra rundt hul ???

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T32E
« Svar #49 Dato: 01. September 2009 kl: 22:57:18 »
Citat fra: "PARKHAVE"
Ja, umiddelbart eneste forskel er ovalt kontra rundt hul ???


Det må kunne løses :wink:

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T32E
« Svar #50 Dato: 08. September 2009 kl: 15:48:51 »
Tror lige jeg holder hesten lidt med R4 øvelsen :?, synes der er lidt vel mange ting og sager i gang på vognen. Sååå, jeg starter nok med en wbx.  Har I nogen sjove på lager ;)

(eller var der nogen, der sagde lbx :P)

Hinze :P

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
T32E
« Svar #51 Dato: 08. September 2009 kl: 19:57:29 »
Ja lbx , og det fyr på 6,8 kw , så blir `det en hot bil .
hilsen poul
der er vel ingen grund til at spørge hvad den R4 koster  :lol:
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Mads-kaa

  • Gæst
T32E
« Svar #52 Dato: 08. September 2009 kl: 20:19:32 »
hmmm...er der så meget mindre arbejde med at få WBX'eren i en R4'eren? Du skal jo stadig lægge rør ind! Hvad var det lige der var galt med din LBX? renovér den dog og forbred din R4 hen over vinteren.

/Mads

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T32E
« Svar #53 Dato: 08. September 2009 kl: 20:33:29 »
Citat fra: "POLLE955"
Ja lbx , og det fyr på 6,8 kw , så blir `det en hot bil .
hilsen poul
der er vel ingen grund til at spørge hvad den R4 koster  :lol:


Tja, det kunne vel sagtens være en god mulighed.

R4'ern kostede gratis, men er jo bestemt ikke færdig til montering. Der knækkede et par støttebolte i toppen, den skal renses, findes lidt stumper der mangler på den, samles; eller måske efterhånden bare bruges til reservedele til en anden 2E.

Hinze

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T32E
« Svar #54 Dato: 08. September 2009 kl: 20:38:46 »
Citat fra: "Mads-kaa"
hmmm...er der så meget mindre arbejde med at få WBX'eren i en R4'eren? Du skal jo stadig lægge rør ind! Hvad var det lige der var galt med din LBX? renovér den dog og forbred din R4 hen over vinteren.

/Mads



Der er såmænd ikke noget galt med lbx'en, den drypper lidt olie, men det var nok mest for at få varme til vinterturene at vandet blev tilvalgt.
Mjaa, det er jo kun rør og køler, wbx'en kunne lige kastes på gearkassen, motorophæng lige til, så nemmere er det klart. Måske en god ide lige at få luft og nusse med R4 når alle dele er samlet og ligger klar på hylden.

Hinze

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
T32E
« Svar #55 Dato: 08. September 2009 kl: 21:22:14 »
Du købte et fint fyr af Tony - så der er jo masser af varme til vinter?
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T32E
« Svar #56 Dato: 08. September 2009 kl: 23:08:59 »
Citat fra: "jensjakob"
Du købte et fint fyr af Tony - så der er jo masser af varme til vinter?


Ja, det er fint, og det skal nok kunne varme en del.