Tag benzinslangen af karburatoren. Tag tændrørene ud, så motoren bare kører derudaf når du drejer nøglen.
Hvis det vælter ud med benzin fra slangen efter benzinpumpen, så er det IKKE tanken, benzinpumpen eller filteret.
Så er det snavs i karburatoren, og den er værre, men ikke værre end at den kan skilles ad, renses med renset bezin og diverse øre og piberensere . Kig specielt efter de mange dyser, men lad være med at dreje på nogle indstillinger.
Jeg hælder til at der er snavs i karburatoren eller chokeren er i udu. Størst sandsynlighed for snavs i karburatoren er indgangen til svømmeren. Hvis der sidder snavs der, giver den ikke benzin nok, og når den skal trække skal den have en masse benzin, og snavset forhindrer gennemgang, når der skal meget igennem.
Det kan også være den automatiske choker der er for slap til at reagere på varmen. Her om sommeren er chokeren unødvendig, så i kunne forsøge at låse den fast med et stykke ståltråd eller lignende. Den skal bare altid stå åben, nu det er sommer. Hvis chokeren lukker i ved kørsel, vil motoren drukne i benzin, og kraften går helt ud af dyret.
Der er også noget elektronik der styrer tomgang. Vær sikker på at alle ledninger sidder korrekt. MEN. Det ville ikke give de symptomer som du beskriver.
Hvis det ikke er forståeligt, er du velkommen til at ringe for en snak.
Den karburator kan godt være meget drilagtig, men når den virker, så virker den. Jeg gårud fra det er en Pierburg
https://www.google.dk/search?q=karburator+wbx+t3+pierburg&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=gAXufSI-0NKdlM%253A%252CIyGoVau3IOMBIM%252C_&usg=__JXY0xJbzHD5jG-NdwxHM5k5KlZ0%3D&sa=X&ved=0ahUKEwi1vvGZ3aLbAhWEZlAKHTWVA18Q9QEITjAF#imgrc=gAXufSI-0NKdlM: