Forfatter Emne: WBX MOTORER  (Læst 4250 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pep84df

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 359
    • Vis profil
WBX MOTORER
« Svar #15 Dato: 05. Marts 2013 kl: 19:16:20 »
Hej Aren!

Det er nøjagtig det jeg mener med, "at der mange andre meninger der også er gode"!
Du har fuldstændig ret med hensyn R4 løsninger, når der tale om en diesel gearkasse.
Det ville jeg også selv vælge i Sørens tilfælde!

Mvh PETER

Offline soerencarlsen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 280
    • Vis profil
WBX MOTORER
« Svar #16 Dato: 05. Marts 2013 kl: 19:36:34 »
jeg har set på vw. R4 men kan det passe at dem jeg har set på omkring 90hk er med karburetor. Jeg har såmen også et wbx koblingshus liggende, da det var det jeg lavede mellempladen til tfsi motoren
Søren

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
WBX MOTORER
« Svar #17 Dato: 05. Marts 2013 kl: 23:02:25 »
Citat fra: "soerencarlsen" post=95875
jeg har set på vw. R4 men kan det passe at dem jeg har set på omkring 90hk er med karburetor. Jeg har såmen også et wbx koblingshus liggende, da det var det jeg lavede mellempladen til tfsi motoren
Søren

Motorer med motorkoden ABS og ADZ er 1.8 90Hk, med indsprøjtning, de kommer fra VW'er og Seat'er (Og måske oss Skoda'er, er ikke sikker?) fra ca. 90 og frem til (mener det er 2000?) den kan monteres på din Diesel gearkasse.
Dog er jeg i tivl om lovligheden, da der vist er noget med at man grundet nye regler ikke kan få godkendt en bil med en motor som bilen ikke er godkendt med fra fabrikken, men er dog ikke sikker.
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)