Forfatter Emne: Mænd i køkkenet og kvinders syn derpå  (Læst 1227 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Mænd i køkkenet og kvinders syn derpå
« Dato: 30. Januar 2011 kl: 00:27:11 »
Så blev jeg så klog:

---------------
Mand i køkken 1:

Damen står op, kommet ned i køkkenet. Der står service fra morgenmaden på køkkenbordet lige over opvaskemaskinen. Mand: "Jeg troede ikke, der var plads". Eller: "Jeg troede, det var rent, det der var deri".

Dame tænker: "Hvis man kigger deri, vil man opdage enten at 1) Der er plads eller 2) Det er rent, man kan tømme den for at få plads til det beskidte".  



*************


Mand i køkken 2:

Mand: "Jeg skal nok rydde af bordet efter aftensmaden"


Efter ca. 30 minutter går dame ud i køkkenet og tager bordskånere og vandkaraffel af bordet, tørrer dugen af og tørrer køkkenbordet af.



*************


Mand i køkken 3:

Mand: "Jeg laver mad på onsdag"


Onsdag: Mand kommer sent hjem fra arbejde, skal liiiiige nogle andre ting, går i gang med at lave mad kl. 17.45 efter flere opfordringer fra damen. Mand kan ikke forstå, at han bliver stresset og ikke kan nå at blive færdig med maden til kl. 18



*************

Mand i køkken 4:

Mand skal igen lave mad. Har pommesfrites i ovnen. Dame spørger, om hun skal skære løg. Mand, som sidder med computeren, siger: "Nej, det skal jeg nok gøre".
Dame kigger på uret, går i gang med at skære løg efter 5 min. Dame siger til mand: "Du skal nok overveje at lave stege de pølser nu. Pommes fritterne er snart færdige".
Mand"Ja, det gør jeg også"

Mand sidder ved computeren yderelige 5-7 minutter. Dame siger ingenting, men tænker at 5-7 minutter er pænt lang tid, når pommes fritterne snart er færdige

Mand kalder på sin ældste datter, som han ved gerne vil være med til at skære pølser ud. Mand kalder nu også på sin yngste datter om hun vil være med. Dame synes, det er sødt af mand, men tænker nu stadig på de pommes frites.

Mand forsøger nu at skære pølser ud med sine døtre, hvoraf den ene aldrig har skåret pølser før. Eller haft en skarp kniv. Dame kan høre, at det er liiiidt farligt fra tid til anden.

Mand får nu smidt pølserne på panden og stegt dem. Mand glemmer lige at holde øje med pommes frites......

Mand bliver   og sørme også¨ , da han kigger i ovnen og 70% af pommes frites er sorte og brankede og hårde. Mand er så , men stadig lidt , for han forstår ikke helt, hvordan det kunne ske.

Dame:  og lidt



*************

Mand i køkken 5:

Mand råber fra stuen (stolt, kan dame høre): "Nu skal du nyde kaffen!"

Dame: "Hvorfor?"

Mand: "Fordi den er lavet på friskmalede bønner"

Dame siger: "Ja, det kan jeg se" og spuler den hvide køkkenvask for kaffepulver, tørrer køkkenbordet af for det samme, støvsuger lige gulvet med håndstøvsugeren for kaffepulver, som har bredt sig over køkkenet som et fint brunt tæppe, da mand skulle male bønnerne
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Mænd i køkkenet og kvinders syn derpå
« Svar #1 Dato: 30. Januar 2011 kl: 02:27:53 »
Moralen må jo så være at lade hende have køkken, madlavning og borddækning helt for sig selv,
hun kan faktisk blive helt glad for at der er områder hvor hun bestemmer det hele.... :wink:

Det samme gælder iøvrigt, støvsugning og tøjvask. Når der et par gange er blevet støvsuget på mandens måde,
og når man har vasket hendes nye uldtrøje på kogevask og givet den en tur i tørretumbleren,
så pigerne bagefter kun lige kan tvinge den på deres barbiedukker, så vil hun også gerne have de områder for sig selv.... :D
Hun ved jo at man sparer hende for en masse bekymringer, ved at lade hende gøre det...

Hvor svært kan det være...  8)

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
Mænd i køkkenet og kvinders syn derpå
« Svar #2 Dato: 30. Januar 2011 kl: 04:24:23 »
tilgengæld kan kvinder pr.difinition ik finde ud af at gøre en bil ren!
jeg forstår det ik, men er aldrig sket her i huset ;)
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D