Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - t3brian

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
46
Diesel Fora / V-rem ?
« Dato: 05. November 2015 kl: 14:12:03 »
Nogen der kender den helt rigtige str på V-remmene på en 1,6 td fra 89. En til gearatoren og en lille til servo pumpen. Og vilket mærke der er bedst har prøvet lidt forskelligt fra thansen men de bliver løse og hyler og det er ikke gearatoren og pumpen der rykker sig..

47
Alt andet / S: spejle til bøjler
« Dato: 31. Oktober 2015 kl: 17:03:03 »
Er helt med har bøjler men mangler spejle. Er de med lige glas og plastik kappe bag

48
Alt andet / S: spejle til bøjler
« Dato: 31. Oktober 2015 kl: 16:24:32 »
Syncro spejle ?
Så er jeg køber

49
WBX/LBX Fora / koblingspedal/ cylinder
« Dato: 19. Oktober 2015 kl: 12:12:27 »
Luft i systemet eller def koblings cylinder ved pedal eller gearkasse. Prøv at pump væske i bagfra.

50
Generelt / For højt CO på en Toyota
« Dato: 05. Oktober 2015 kl: 11:44:19 »
Prøv at spray noget silikone eller start spray ud omkring vakum slanger og indsugnings manifold og lyt til motors gang . Falsk luft

51
Biler.. / Carat -88 sælges til højestbydende
« Dato: 05. Oktober 2015 kl: 11:30:09 »
Ca pris ? Er den til dele eller ?

52
Diesel Fora / TDI
« Dato: 20. September 2015 kl: 13:50:15 »
Er der nogen der har et lednings diagram over en 1z og en jx

53
Diesel Fora / TDI
« Dato: 08. September 2015 kl: 20:13:43 »
Hvordan er det med svinghjul kobling og starter når man monter en 1,9 TDI . Kan jx kobling holde ? Kan man bruge anden kobling fra noget andet eller skal man skifte h gearsaksel og lave og noget adapter til starter
PS der drejer sig om en 1,6 jx Syncro .

54
Diverse / Hvorfor bruge lift når man kan ligge den på siden.
« Dato: 19. August 2015 kl: 20:20:19 »
Billede forfra  :) er hydraulik fra noget bestemt ?

55
Generelt / Citroen C4 2.0 hdi
« Dato: 17. August 2015 kl: 22:00:30 »
Skal neden ud. Lad motor side i

56
Biler.. / T3/25-Motor dead but alot of spare parts
« Dato: 30. Juli 2015 kl: 23:10:48 »
Hvor står den i dk ?

57
T3'ens ABC. / type godkendelser
« Dato: 29. Juli 2015 kl: 10:43:36 »
Hvis. Det er sandt så bliver det kun sjover  ;)

Her er litt spesifikasjoner til Oettinger-T3 WBX-6.

Infoen kommer fra nette så det er ikke sikekrt at det som står der er 100% sant men det ser ut sånn at en vanlig (basis VW Type 2 WBX-4 2,1l) T3 er godkjent med Oettinger wbx-6 (140bhp) uten noen modifikasjoner på bremsene eller karroseri (se."modification").



Oettinger-Motor T 3200 E/6 N Kat.

Basis
VW Type 2 WBX-4 2,1l
with rear wheel drive

Specification (WBX-6)
?Water cooled 6 cylinder boxer four stroke petrol engine
?2 valves per cylinder
?Central camshaft
Bore 94,0 mm
Stroke 76,0 mm
Capacity 3164 cc
Compression ratio 9,0 : 1
Max power 103 kW (140 bhp) @ 5000 rpm
Max. torque 230 Nm (170 lb ft) @ 3600 rpm

Modification
?Oettinger 6 cylinder water cooled boxer engine
?Oettinger chrome molybdenum steel crankshaft
?Dry sump lubrication
?Oil and cooling water heat exchanger
?Digijet fuel injection system with idle mix control and
overun cut off
?Strengthend clutch
?Special exhaust system with stainless steel manifold,
2 silencers, and 3 way catalytic converter
?Longer 5th gear

Performance
Acceleration 0-100 km/h (0-62 mph) 11,9 sec.
Max. speed 165 km/h (103 mph)  :shock:
Performance data can vary dependent on tyres and vehicle specification

Fuel
Unleaded, min. 91 RON/82.5 MON

NOTE: Modified vehicles require at least R rated 205/70 R 14 tyres

:)

58
T3'ens ABC. / type godkendelser
« Dato: 29. Juli 2015 kl: 10:34:00 »
Tænker bare hvis man kan bevise at der findes en bil med de HK og ellers standard osv. Med papir fra oettinger eller noget tysk godkendelse papir . Der er måske ikke nok, den skal måske ha et type nr fra dk ?

59
T3'ens ABC. / type godkendelser
« Dato: 28. Juli 2015 kl: 23:38:44 »
er der nogen der ved om der ligger en type godkendelse på en 2,5 4 cylinder ottinger med 125 hk.
fandt det her på nettet.
These were the basic chassis and body components. The engine programs were even more interesting. They tuned the Type 4 engine in the early air cooled years. When the wasserboxer was introduced they had a 2.1 liter 100hp engine ready within a year. The Oettinger 2120 actually preceded the factory 2109 engine by about two years. Later on they developed an 82mm Okrasa crank for the wbx which yielded displacements of 2276cc and 2474cc. The 2474 had 125 hp and 153 lb/ft of torque. This was good for 0-60 in the 11 second range and a top speed of just under 105 mph.

60
Subaru / Subaru vs. Vw
« Dato: 25. Juli 2015 kl: 20:48:25 »

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12