Forfatter Emne: \"Volkejeep`n\" står stille...  (Læst 1691 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Dato: 18. Marts 2012 kl: 11:15:02 »
Grundet stridigheder med den ellers så skønne mor til mine tvillinger, lider "Volkejeep`n" af uopmærksomhed og uvished. Hun ved ikke hvordan tingene skal gå, da den lille søde dame, har meldt mig for bedrageri og tyveri. Jeg vil gerne beholde "Volken" men grundet uvished holder jeg hende ikke ved lige, da jeg sikkert smider penge ud på det.

Diagnosen er som følger: Et stk starter der ikke vil reagere på nøglen og en benzinpumpe der lækker så hun er urimelig dyr at køre i.

Og den søde dames diagnose: Fastlåsthed i en offerrolle, med efterfølgende beskyldninger og ubehageligheder. Samt adskillelse fra børnene som våben.

Jeg skriver dette fordi i er gode folk derude og måske kan i hjælpe. Det er sgu kedeligt at sidde i den her situation, men jeg tager det nu med ophøjet ro. Det er også grunden til at jeg har været inaktiv herude i lang tid.

 Jeg har haft rigtig dejlige oplevelser med jer derude og det ønsker jeg fortsat at få.

Tak for jer! I er en dejlig broget flok!!
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.269
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #1 Dato: 18. Marts 2012 kl: 11:33:41 »
Op med humøret og gå på afstand til problemet (kvinden). Jeg kender til sådanne ting, har selv oplevet det under tyske forhold og det værste er, at det går ud over børnene.

Jeg fik selv en politianmeldelse i 2005, blev udsat for "du må ikke se din datter terror" og min formue blev optæret med små 500.000 danske kroner. Efter 12 forhandlinger og flere domme foran amtsretten fra 2005 til 2010 fik jeg efterhånden banket mine krav på plads og idag nyder jeg min tid med min datter. Min daværende kone vil jeg bare have på afstand og famileretten i Flensborg *(hedder det foged hos hjer?!) giver mig flere gode muligheder ...

Op med humøret, du skal helst gå på afstand til kvinden. Langt væk, mindst ude af synet ...

Og din T3er vil nok finde sind vej ind på banen igen, det tager måske lidt tid.

Jeg solgte dengang min Samba 23 vinduer fra 1961, min Mercedes W108 fra 1969 og min Eriba Faun fra 1969 ... idag har jeg tre T3ere og mine 2 bobler og min datter elsker vore udflugter til træf og andet. Det vil nok tage et stykke tid for dig, der kommer bedre tider!!!

Det værste er børnene ... jeg kender ikke til den danske lov, umiddelbart kan jeg bare sige, at den smudsige kampagne om dette emne hører til hverdagen når hormonproblemet kører galt hos kvindefolket ... jeg havde endda en rådgivende læge med ind i sagen ... de kan køre fuldstændigt ud af sporet og skaderne skal man helst undgå, idet man ikke hopper ind på sagen ... være på afstand ... de ved ikke vad de gør (citat fra kvindelægen (Frauenarzt)).

Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Kkrogsgaard

  • Gæst
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #2 Dato: 18. Marts 2012 kl: 11:49:49 »
Kan du måske få en stråmand til at omregistrere?

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #3 Dato: 18. Marts 2012 kl: 12:15:48 »
den er omregistreret til min fars navn. Han er ejer og jeg bruger.
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.269
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #4 Dato: 18. Marts 2012 kl: 12:25:05 »
:-)

so what ... stay cool ... primært er det kun ungerne der er vigtigt, håber du finder en løsning. EU domstolen har banket dette emne på plads, efter hørende er den danske lov mere fair end den tyske når det drejer sig om ungernes rettigheder - det er ikke forældrene der bestemmer ...
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline t3brian

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 271
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #5 Dato: 18. Marts 2012 kl: 12:32:42 »
Hvis i har fældes forælder myndighed har du samme ret til at ha børnene, så hvis du har mulighed for at få fat i dem så gør det. Du vil kun stå stræker i en samværs sag, hvis du har haft kontakt med børnenne, behold dem til i har en skriflig aftale i gennem en advokat,om samvær,til der ligger en aftale i statsforvaltningen. jeg ved godt det er en grim metode, men det danske system er desvære sådan skruget sammen at moren har kun fordel af at lave højtkonfliktnivo som de kalder det. dine børn har også brug for en FAR husk det,

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #6 Dato: 18. Marts 2012 kl: 18:26:40 »
Hvor er det trist, når såkaldte "voksne" mennesker gebærder sig på den måde og bruger børnene som gidsler.  Du må forsøge, at bevare roen og overblikket, selvom det unægteligt ikke er let i din situation. Et eller andet sted stempler hun jo sig selv med den adfærd, og ALT for ofte ser man det brugt med anmeldelser for vold / incest etc. som et "våben" - uden hensyn til, om børnene savner deres far, og desværre også uden større følger for de kvinder, der griber til den slags.
Jeg vil ønske dig al muligt held og fremgang med på vejen herfra. Håber fornuften sejrer.....

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #7 Dato: 18. Marts 2012 kl: 18:54:18 »
1. Statsamtet ASAP til konfliktmægling. Du skal alligevel derind før eller siden, så tag teten og kontakt dem selv og få sat konfliktmægling op.
2. Foreningen Fars telefonrådgiving - så har du nogle kloge     stemmer til at hjælpe dig, som har været det igennem før.
3. Hold din sti ren, uanset hvad din "to-be ex" smider i hovedet af dig, taler ud pænt, tæller til 100000 eller hvad der skal til, og holder din sti ren
4. Er du flyttet ud? Se at gør det. Få skabt lidt afstand, så der kan være ro.
5. Samvær. Aftal samvær med børnene - og hvis du ikke kan få detaftalt, se at kom i Statsamtet og få det aftalt der ASAP.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #8 Dato: 18. Marts 2012 kl: 19:18:29 »
Uanset hvad der måtte være årsagen til, at du og dine børns mor ikke længere skal dele morgenavis, så har I begge et ansvar der omhandler at være gode forældre for jeres børn. Hvis I ikke selv kan løse det i mindelighed, så er det babu-afsted til statsforvaltningen og få det klaret der. Lorte-udflugt....

Du/I har venner, der kender jer og jeres fælles og indbyrdes omgang med ungerne. Hent støtte, trøst og råd hos de af dem, som du ved er ægte venner. Altså dem, der ved, at en skilsmisse ikke en en smitsom sygdom, men en konsekvens af din og dine børns mor beslutning for jeres videre liv uden hinanden - uanset, hvem der har "trukket stikket ud"...

Det er en helvedes tid at gennemleve, men rigtigt mange er - ligesom I vil - kommet ud på den anden side med aftaler, der er tålelige for jeres børn og for jer...

Det er jer som forældre, der har ansvaret for, at jeres børn kommet helskindet igennem den kommende tid. De har ikke valgt og er uden aktiv rolle i det forestående....

Hold skruen i vandet, Dennis. Den, der har "den længste hals" sover bedst om natten, selvom det gør avs lige nu...

- og tillykke til din far med den skønne bil..... ;-)

Bedste hilsner....
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #9 Dato: 18. Marts 2012 kl: 22:16:41 »
Gode folk. TAK!

Jeg er lige nøjagtig et lille skridt foran jer. Jeg har haft dialog mad statsforvirringen siden starten af Januar. Jeg taler kun udfra egen banehalvdel og kaster ikke med mudder. Ungerne kommer ikke til at lide nogen nød fremadrettet og jeg kæmper for at råbe beslutningstagerne op. Således at de har mulighed for at forstå at jeg er og vil være FAR!

Jeg har siden 15 jan bygget et godt hjem for mig og mine drenge. Nu mangler jeg bare at der kommer en beslutning og retssag om forældermyndighed og bopæl.

Og så kommer turen til "Volkejeep`ns" skæbne.....
'
I mellemtiden handler jeg på det jeg har magt over og jeg har for længe siden løsnet mig fra det jeg står magtesløs overfor. Jeg handler udfra hvad der er bedst for mine drenge. Dette på baggrund af 5 1/2 års erfaring som succesfuld delefar til Toke og Sigurd. Og altid i god tone!!
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
\"Volkejeep`n\" står stille...
« Svar #10 Dato: 18. Marts 2012 kl: 22:19:59 »
;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)