0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
@mads, har du testet det i praksis eller er det stadig på skrivebordet?jeg kunne sætte lidt spørgsmålstegn et par steder, men syntes det er nemmere når man sidder i billen og kan måle om der kan trækkes +/- det pågældende sted!det første diagram ser ok ud for mig, men det næste ser jeg et par?? ved de to sidste relæer!bla. kan jeg ik se hvordan du vil bruge D+ som styreledning i det setup, da den for mig at se mangler "-" ved klemme 85 på midterste relæ!jeg kan bare ik få strømmens vej til at passe helt...forøvrigt ellers flot tegnet , kunne dog godt ønske et par "prikker" der hvor strømmen samles, evt. streger i farver ja som sagt så plejer jeg at lave kørelyset mens jeg sidder i bilen så kan man teste det med det samme, da stømmen godt kan løbe baglæns via en vej man ik lige tænkte på
jeg lavede kørelys på begge mine golf2ere med et alm arb.relæ som blev sat bag lyskontakten, det virkede fint, kan dog ik huske hvordan det var med parkeringslys h/v side. men kontakten afgjorde funktionen, dvs. man også kunne have tændt motor og ingen lys, parkeringslys eller nær/fjern-hvis det var det man ønskede, meget enkelt at lave