Forfatter Emne: Nogen der kan anbefale en autolakerer i nærheden af Kbh.?  (Læst 1139 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kasper

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 159
    • Vis profil
Nogen der kan anbefale en autolakerer i nærheden af Kbh.?
« Dato: 16. November 2011 kl: 09:52:31 »
Der er ingen vej uden om. Bilen skal holde, når nu den er så sund, men jeg magter ikke selv at stå udenfor (og kan heller ikke nå det nu, sådan som pingvinerne skøjter rundt om benene på én hver morgen, når man kommer ud af døren).
Jeg forestiller mig, at jeg selv splitter den ad i atomer og klargør den med udskiftning af fuger, slibning mv. Det skal være en grundig omgang, så al aptering fjernes sammen med vinduer und alles. Jeg er med på, at det ikke er gratis, men alternativet er ikke rigtig til stede, med mindre jeg ruller den over med hvidtekosten - og det gør jeg altså ikke!

Venligste hilsner Kasper
DJ 2,1
Yamaha XT 500
Yamaha TT 500
Morini 3½ / 500 Sport
Jawa 350 / Velorex Combo

Offline nicolai

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 299
    • Vis profil
Nogen der kan anbefale en autolakerer i nærheden af Kbh.?
« Svar #1 Dato: 16. November 2011 kl: 10:33:26 »
Du er velkommen til at se det lakarbejde der netop er udført på min, for at vurdere om det er godt nok til, at du vil lade ham ordne din bil. Det var "kun" en udvendig omgang med afmontering af lygter/lister/kofangere/spejle mv., slibning, spartling, ny sealer i samlinger, da lak og stand på bilen var ret god allerede inden. Bilen står i Kbh. Ø.
VW T3 Multivan 1.6TD 1990 Hannover Edition

Offline kasper

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 159
    • Vis profil
Nogen der kan anbefale en autolakerer i nærheden af Kbh.?
« Svar #2 Dato: 16. November 2011 kl: 22:45:02 »
Det lyder som en supergod idé. Jeg sender dig en PM.
DJ 2,1
Yamaha XT 500
Yamaha TT 500
Morini 3½ / 500 Sport
Jawa 350 / Velorex Combo

Offline chris-and

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 45
    • Vis profil
Nogen der kan anbefale en autolakerer i nærheden af Kbh.?
« Svar #3 Dato: 17. November 2011 kl: 08:23:19 »
jeg påtænker samme omgang til min hvide westy engang i det nye år - vil også meget gerne lure lidt på din HE nicolai hvis det er ok?

Hilsner - Christian
-Christian
-- 6177 1471
MaCrusty 1986 Westy
Lupo 3L 2002