Forfatter Emne: Design  (Læst 3654 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Casper Slow

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.903
    • Vis profil
Design
« Svar #15 Dato: 01. November 2012 kl: 21:17:54 »
Jeg synes det nye design er rigtig godt:-) mere indbydende og pæner end det gamle:-)
men det er er jo sådan at folk taber interresen for ting:-) folk er typisk aktive i 2 år på et forum, derefter går de over til at være passive bruger.
Vil gerne snart ha en T3 på plader.

Offline Jes

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 963
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
Design
« Svar #16 Dato: 01. November 2012 kl: 21:32:56 »
Jeg kan nu godt lide det nye.Jeg er glad for at Morten, vil bruge tiden på at vi andre kan nyde et samlingspunkt om vores biler. Synes kun det nye forum design bliver bedre og bedre. Så fortsæt endelig det gode arbejde , Morten. Og hold du dig bare til det nye design.

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline e-stenman

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 343
    • Vis profil
Design
« Svar #17 Dato: 02. November 2012 kl: 09:57:26 »
Det nye er ganske udmærket !!! Og det er fedt at du gider det her Morten. Stor tak for det...
T3 hilsen fra
Preben "Stenman" Hansen
90´er T3 panelvogn
1,9 TD (aaz)
Oversize Mercer-alu

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Design
« Svar #18 Dato: 04. November 2012 kl: 17:19:17 »
Og lige en sidebemærkning...

Hvad er det der gør at "de gamle" brugere søger til andre fora??
Synes ikke der er nogen der har meldt entydigt ud, desværre, flere af de gode "gamle" brugere er bare forsvundet til andre sider..
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Casper Slow

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.903
    • Vis profil
Design
« Svar #19 Dato: 04. November 2012 kl: 19:16:32 »
Citat fra: "BlackChart" post=91976
Og lige en sidebemærkning...

Hvad er det der gør at "de gamle" brugere søger til andre fora??
Synes ikke der er nogen der har meldt entydigt ud, desværre, flere af de gode "gamle" brugere er bare forsvundet til andre sider..


Jeg har været på mange forum i mit liv.. Jeg startet på opelpower.dk, jeg har været medlem der siden 17 november 2003 har skrevet 1878 indlæg. fleste af den er skrevet op til juli 2010, der efter 19 indlæg.  Siden jeg fik T3 har mest af mit aktivitet været her inde derved har ikke skrevet så mange indlæg på opelpower fordi jeg ikke kørte opel længer til daglig.. Men jeg har stadig opel'er til at stå og har stadig interessen for dem. men pt interserre T3 mig bare mest.

Det gælder for alle forum'er jeg har kommer over korter og længer perioder er jeg en rimelig aktiv og der efter skifter jeg interesse over til anden mærke eller noget helt anden.. Pt bruger jeg meget tid på dvs. linux forum, androidforum, T3nettet, bilgalleri og Baboom, plus dvs udlandske forumer.. Før det var det stokerpro, fyrum, vag. vwnettet, boliggalleri. Den eneste forum jeg holder ved hele vejen igennem siden 24 jan 2004 er Bilgalleri.

Så alt det jeg mener med der her er at de gamle bruger finder andre steder at hygge sig og bare kigger forbi engang imellem, så noget som design ændrig kan tabe interres for en siden som de bare kigger forbi..
Vil gerne snart ha en T3 på plader.

Offline Færingen

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 168
    • Vis profil
Design
« Svar #20 Dato: 04. November 2012 kl: 21:00:35 »
Hej Morten!

Det ser rigtig godt ud.
Venligst. Heðin og Thyra Skarðhamar

1,6 JX Westfalia Jubilæum Joker. 1985

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Design
« Svar #21 Dato: 05. November 2012 kl: 13:07:00 »
Et lille "host" herfra :

Gør det ikke en forskel hvilke omgivelser vi er i, hvad siger konen, er børn eller børnebørn interesserede i at skrue  lidt sammen med os ?

For 20 år siden havde jeg aldrig fået lov at kaste mit kærlige blik på en T3-er !

Den ellers så søde kvinde jeg kom sammen med i 3 år dengang ville for ingen pris have sådan en grim kasse af en varevogn til at stå og flyde i indkørslen.

Har tidligere været sammen med et andet kvindemenneske, for hvem det var afgørende, at vognen ikke var mere end tre år gammel.

Altså : Ingen T3-er !

Nu er det ikke sådan at vi for enhver pris skal have en T3-er, men når det så er sagt :
Ida var meget glad for den første varevogn vi købte, en -88, købt i -96.
Så gik der nogle år, og da vi besluttede at få en igen fik vi jo Multivanen "Brumbassen"
Da den afgik ved døden fik vi Gogge, og den kan vi slet ikke forestille os at skulle undvære !

Det jeg mener er, det gør meget med accept fra baglandet.

Også når vi sætter os og kigger på Nettet !

At det ikke hedder "sidder du nu der igen" !

Vi tager begge Nettet som det nu er, med stor tak til de/den der arbejder med at holde det kørende.

Uanset formen, og er der noget vi ikke kan finde ud af må vi spørge !
Det er jo sket før !

Mit beskedne ønske :
Bare der altid vil være nogle at spørge, især om bilernes vedligehold og reperationer, når jeg kører fast med et eller andet som ikke virker !

Tak for ordet og Mvh. KH.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Design
« Svar #22 Dato: 05. November 2012 kl: 14:51:09 »
KH, jeg kunne ikke være mere enig!

Anne kigger af og til med på T3-nettet og spørger ind til/kommenterer det hun har læst, og følger med i hvad der sker på bilsiden på hjemmefronten.
At tage med til "Syncrohygge" eller andre ture siger hende intet, men jeg kan tage af sted så meget jeg har lyst til :woohoo:  måske lykkes det mig at få hende med til fynstræffet  ;)
til gængæld er min søn helt vild med at skrue og køre med, næste generation T3 er på vej B)

Jeg synes det er flot at Morten (Blackchart) vil ofre så meget tid på hjemmesiden og få den nye side rettet til efter div ønsker og forespørgsler, hatten af for det!
Et er at være glad for den unikke bil man har og nyde hver en kilometer man kører, et andet er at kunne logge på et netværk som T3nettet, hvor vi kan dyrke vores fælles interesse : VW T3!!
 Jeg bruger t3nettet som det er, for mig er det et pragtfuldt værktøj til at komme i kontakt med alle de andre mennesker med samme interesse som mig, og få hjælp til/hjælpe andre med råd og stumper man står og har brug for.
Jeg er inkarneret knapmongol, så diskussionen om det  nye kontra det gamle forum, svarer til om den dør jeg skal ind af for at komme til T3nettet er grøn eller gul, hovedsagen er at jeg kan komme ind!

Håber det gav mening!
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650