Forfatter Emne: T3 købes  (Læst 5154 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ebohr

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
    • Vis profil
  • By: 2700 Brønshøj
T3 købes
« Dato: 24. Maj 2019 kl: 10:41:50 »
Kære alle
Jeg og min famillie er på udkig efter en t3 og da det i så fald vil blive vores første har jeg en masse spørgsmål:
1) Vi har 3 børn og vil derfor gerne have en multivan med pop-up tag. Så vidt jeg kan læse mig til er dette ikke en standard der er solgt fra fabrikken, men måske nogen har sat et tag på? Alternativt kunne jeg selv få det gjort. Hvis bilen er indrettet som westfalia camoer er det da muligt at sætte et ekstra sæde ind bag passagerforsædet (ryggen mod køreretningen)?

2) Jeg har kigget på nogen uden afgift og kan se herinde fra tidligere diskussioner at afgifterne ligger omkring 10-15000 kr. Har dog også hørt at de for nyligt er steget en del. Nogen der ved i hvilket leje det ca ligger?

3) Sidst men ikke mindst: Jeg er meget interesseret hvis nogen ligger inde med en bil, som de gerne vil sælge. Så skriv endelig til mig. Enten her eller tlf 20954824. Den må meget gerne være (tæt på) køreklar, da vi håber at kunne tage på tur til juli/august. Det er ikke så vigtigt hvor pæn den er, hellere i god stand :)

Mvh Eskil og på forhånd tak for hjælpen!

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.764
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Sv: T3 købes
« Svar #1 Dato: 24. Maj 2019 kl: 12:10:58 »
Hej og velkommen ,når i har 3 børn så er det bedst med multivan med helt bagsæde ,der kan også sove 3 på hvis de er venner .Pop optaget er kun standard på Camper udgaver og der er som regel kun 4 sæder i ,men der er så mulighed for ekstra sæde enten bagudvendt ved forstol ,eller dobbeltsæde ved passager sæde ,der mister du bare gennemgang fra front ,jeg ville klart gå efter multivan og finde et brugt pop up tag ,god jagt hilsen Poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline Vwolder

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 65
    • Vis profil
  • By: 8270
Sv: T3 købes
« Svar #2 Dato: 24. Maj 2019 kl: 21:30:23 »

Offline Vwolder

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 65
    • Vis profil
  • By: 8270

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.190
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
Sv: T3 købes
« Svar #4 Dato: 27. Maj 2019 kl: 07:38:57 »
lad være med at importere en bil fra udlandet. Det er rent lotteri hvad I kommer af med i afgift, og det nye tillæg for brændstof forbrug er stukket helt af. Find en dansk bil med afgift. Så kender I budgettet.
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...

Offline ebohr

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
    • Vis profil
  • By: 2700 Brønshøj
Sv: T3 købes
« Svar #5 Dato: 30. Maj 2019 kl: 21:12:45 »
Tak for svarene - jeg kommer ikke til at importere en selv, men der er nogle stykker der har en til salg uden afgift. Har læst herinde at afgiften ligger omkring 15000 kr, men der er også flere der siger omkring 25000 kr. Når jeg læser på forskellen imellem veteran og ikke veteran bliver det heller ikke nemmere. Nogen der har betalt afgift for nylig og kan sige hvad det ligger omkring - både veteran og ikke-veteran?

Offline T3 Tobias

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 12
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro med række 5 benzinmotor
  • By: 5700 Svendborg
Sv: T3 købes
« Svar #6 Dato: 26. September 2019 kl: 19:02:50 »
Hej

Vi har en bil der kommer til salg i weekenden... Benzin Multivan. Uden hævetag, uden køkken. Syncro (4x4) og spær både for og bag. Under 120.000 km...

Salgsopstilling og billeder samt mere om bilen tilgår henover weekenden...

Hilsen Tobias