Vores biler. > Din bil...

Kamp´eren

<< < (6/6)

LBXeren:
Og så lige en opdatering på el-siden....

Har ryddet op i ledningsvirvaret, fandt 4 "blinde" udgange fra startbatteriet der enten endte i tomme stik eller afklippede ledninger, så rart nok at få det af vejen så man har en chance for at se hvad der går hvorhen af ledninger  :). Har efterfølgende monteret en Ctek Dual DC/DC lader der udover at fungere som skillerelæ også laver en temperaturbestemt ladning og prioritering mellm start- og forbrugsbatteri, og den er klar til at koble solceller direkte på. Skiftede det gamle forbrugsbatteri (som i virkeligheden var et startbatteri :() med et 95 Ah Exide forbrugsbatteri, monteret en Ctek overvågning for at følge hvilespændingen og fået sat en sikringsboks op til de 3 forbrugere der er til forbrugsbatteriet (køleskab, vandpumpe og 12V udtag). Så nu er der ved at være styr på strømmen også.

Derudover er skydedørshængslet blevet skiftet, hængselsskinnen er renset for rust og malet, gearkasseolie er skiftet, bremser og bremsevæske efterset, der er blevet lavet cockpitlys,monteret ny radio, kopholdere, udendørstemperaturmåler, fruen har syet gardiner til den, og en masse andre småting.... 8)

Så nu er projekterne ved at være i bund for denne omgang, nu er den hvert fald klar til Busfest og derefter 3 ugers Europa-tur-----tror jeg nok....med mindre der dukker noget andet op selvfølgelig....jo, skal lige have lavet et olieskift inden ferien forresten..... :) :)

LBXeren:
Og så har fruen været igang med lidt kreativt stofmisbrug  :) :)

Syet hængelommer over køkken og på siden af hævetaget, stor lomme der passer ind under solo-sædet og sidelommer til bagerste stolpe. Rart med noget aflæggerplads når den nu ikke er indrettet med skabe  :) :)


LBXeren:
Så er Kamp´eren retur efter vores første længere tur som T3-ejere. Turen gik til Bretagne og Normandiet og løb op i ca. 4500km, v. små 9 km/l, en halv liter olie og ingen tekniske defekter.....den er genial som feriebil den vogn, og fedt endeligt at få den brugt til det den er beregnet til :-)

...og så blv der lige snakket et par nye ideer så den skal liiiige opdateres på et par punkter, bl.a.  vil jeg have monteret solpanel på den til strøm

LBXeren:
Så er Kamp´eren retur fra 3 ugers fed sommerferie i det sydfranske. Lidt af en svendeprøve for bilen, bl.a. bjergkørsel i 36 graders varme, 2,5 times kø i Tyskland på grund af spærret motorvej og i det hele taget meget varmt vejr. Bilen åd det hele uden mislyde og man blev bare glad for at kunne lave sådan en tur i en 30 år gammel bil....men..... :'( :'(

Fruen og mig selv (sagde hunden) har kigget hinanden dybt i øjnene og er blevet enige om at vi skal prøve noget andet, så Kamp´eren skal videre til en ny glad ejer. Mens vi har haft den har den været i Østrig, Bretagne, Sydfrankrig (3 gange) foruden en del weekendture, træf mm. så der er potentiale for masser af oplevelser i den bil.

Så hvis der er nogen herinde der er interesseret i en ´88 Camper med hævetag så smid evt. en besked herinde så kan vi tage en snak. Den har en 112 hk DJ-motor og der er monteret en del nyt udstyr.

Den ryger til salg til 65 tkr, alt inklusiv. Har lige et par småting jeg vil have fikset inden den ryger på FB, G&G mv. Opdatering følger.

Flemse-type2:
Hej, jeg har sendt en privat besked. Mvh Flemming

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version