Forfatter Emne: ledningsnet hjælp  (Læst 7147 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
ledningsnet hjælp
« Svar #30 Dato: 28. April 2012 kl: 15:40:59 »
Eeeewwww...Måske jeg ikke skal have vag-com lige med det samme ;)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #31 Dato: 28. April 2012 kl: 21:51:17 »
Ooh jeg vil gerne køb den der vagcom. Så for man lige pludseligt besøg af mange ny venner eller hvad? :-) i vil være velkommen..

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #32 Dato: 01. Maj 2012 kl: 15:41:35 »
update... jeg har knist v/tændrør!! yippee!!

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
ledningsnet hjælp
« Svar #33 Dato: 01. Maj 2012 kl: 16:58:26 »
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #34 Dato: 01. Maj 2012 kl: 17:33:33 »
det tror jeg ikke er en original.. Vagcom har en dongle i kable og det er vist gratis at opdater.

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #35 Dato: 01. Maj 2012 kl: 18:41:24 »
et hurtigt spørgsmål. hvorfor har jeg knist i tandrør når startspære bypass print er ikke sæt til. skulle startspære ikke stop knist?

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
ledningsnet hjælp
« Svar #36 Dato: 01. Maj 2012 kl: 18:45:17 »
Nej ikke med det samme...

Startspærre bliver først aktiv et par sekunder efter motoren er startet...
Får den ikke korrekt signal når den starter går motoren ud efter et par sekunder igen...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #37 Dato: 01. Maj 2012 kl: 18:50:13 »
ok hvad "spærer" startspære?

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
ledningsnet hjælp
« Svar #38 Dato: 01. Maj 2012 kl: 18:52:32 »
Kunne forestille mig at den "slukker for" tændspolen så der ikke længere er gnist hvorefter brændstoftilførslen afbrydes automatisk...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #39 Dato: 01. Maj 2012 kl: 19:07:10 »
kan man ikke bare føre seperat ledning til tændspol og brændstof pump relæ så?

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
ledningsnet hjælp
« Svar #40 Dato: 01. Maj 2012 kl: 19:11:11 »
Tjoeh, men tror ikke motoren vil køre ret godt når styreboksen er slået fra pga. startspærre...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #41 Dato: 01. Maj 2012 kl: 19:28:37 »
tændspol skal bare have 12v tror jeg? brændstofpump skal bare have sin egen relæ? jeg tror ikke ecu styrer hvor meget brændstof elker hvor mange volt til...men jeg er ikke sikkert

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
ledningsnet hjælp
« Svar #42 Dato: 01. Maj 2012 kl: 19:30:25 »
ECU styrer jo hvornår dysen skal sprøjte ;) Så jo du får nok dine problemet...
Men hvorfor ikke bare bruge det print du har??
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

scotauto

  • Gæst
ledningsnet hjælp
« Svar #43 Dato: 01. Maj 2012 kl: 19:32:43 »
det gør jeg også men er bare i tænke mode....lol!