Forfatter Emne: Ref. fra Generalforsamling i T3Klub Danmark 2014  (Læst 1221 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Ref. fra Generalforsamling i T3Klub Danmark 2014
« Dato: 18. April 2014 kl: 11:08:05 »
Så er det her
[attachment=17390]h723719e.pdf[/attachment]

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
Ref. fra Generalforsamling i T3Klub Danmark 2014
« Svar #1 Dato: 18. April 2014 kl: 15:24:12 »
Mit forslag var rettet på at det ikke kun var et få antal medlemmer der skulle kunne bestemme klubbens fremtid. Men i stedet et større antal som jo netop ville være fremmødt til træf. Men ok :-(  Og ang medlemskort var det da også trist at vi ikke skulle have det mere (man havde altid en webadresse samt formand og kasseres tlf i pungen, men selvfølelig er det lettere uden :-( Og ang bestyrelse er der jo en grund til at man er 5 i stedet for 3. Men ok det var bare min mening. Forsat god påske :-)
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Ref. fra Generalforsamling i T3Klub Danmark 2014
« Svar #2 Dato: 18. April 2014 kl: 19:45:44 »
Citat fra: "FrankBinau" post=110401
Mit forslag var rettet på at det ikke kun var et få antal medlemmer der skulle kunne bestemme klubbens fremtid. Men i stedet et større antal som jo netop ville være fremmødt til træf. Men ok :-(  Og ang medlemskort var det da også trist at vi ikke skulle have det mere (man havde altid en webadresse samt formand og kasseres tlf i pungen, men selvfølelig er det lettere uden :-( Og ang bestyrelse er der jo en grund til at man er 5 i stedet for 3. Men ok det var bare min mening. Forsat god påske :-)


Hej Frank,

Fint med meninger; derfor tages de netop op på Generalforsamlingen. I et demokrati er det flertallet der bestemmer, så hvis et et forslag ikke kan opnå flertal bliver det ikke til noget. Alle medlemmer er inviteret til forsamlingen.
At medlemskortet er væk, giver nok ikke den store forskel. Jeg er sikker på du godt kan huske T3nettet.dk alligevel ;)
Du kommer til at forklare hvad du mener med en grund til at være 5 frem for 3 i en bestyrelse. Hvad har vi overset?

Også en God Påske til alle