Off topic > Om sitet

Er det kedeligt

<< < (3/4) > >>

jensjakob:
Hvis jeg stadig kørte T3, ville jeg også bruge T3nettet + FB.

Men - da jeg er T3 løs, kommer jeg kun forbi en gang imellem - mest for gammelt savns og venskabs skyld.

Jeg tror også at der er sket en ændring - hvor T3 tidligere var "allemandseje" - og der var en del flere aktive ejere - så er det mere "særlige biler" nu - og dem der har T3, er alle mere eller mindre bekendte med hver en skrue i bilen - og har ikke så meget brug for forummet til teknik.

Så mine bud:

* Stamtisch - ligesom i Tyskland. Mødes fx hver den første søndag i måneden til kaffe på Sjælland, Fyn og i Jylland. (Ikke samtidig og alle samtidigt - men parallelt).
* Måske en "bibliotekar" - der kunne opbygge en wiki ala T4-Wiki, hvor den tekniske viden blev struktureret.

Med gode hilsner

Jens Jakob

brian:

--- Citat fra: porteren efter 05. Januar 2016 kl: 15:59:48 ---
Jeg vil også give Frank ret i at det er blevet meget omstændigt at lægge billeder ind nu. Jeg tager ikke så små billeder, som er nødvendige for at kunne downloade dem nu, og jeg har ikke et program, der bare kan nedscalere dem, jeg har taget.

--- Afslutning på citat ---

Det er helt ekstremt let at nedskalerer billeder. Det kan klares med ét højreklik(resize pictures) + ét klik mere(resize).
Så ialt 2 klik for at resize. Man kan også markerer flere billeder og klare dem alle med de 2 klik. De modificerede billeder ligger så ved siden af de originale.

Her er standardværktøjet som også virker på nyere versioner af windows.

https://imageresizer.codeplex.com/



--- Citat fra: T3Klub efter 05. Januar 2016 kl: 18:31:20 ---Hej alle

Vi vil snarest i bestyrelsen gennemgå muligheden for at tilkøbe en "re-size" løsning til siden, hvis det er muligt og økonomisk forsvarligt.

--- Afslutning på citat ---
En så universel og grundlæggende ting som resize af billeder må findes open source, så det skulle ikke være nødvendig at bruge penge på det. Det uanset om vi kører windows, linux, eller andet.


Hjemmesiden fungerer ganske glimrende som den er. Så den lave aktivitet har ikke noget med den måde siden fungerer på. Det er som at søge svar i vest, når det befinder sig i øst.

Det er desværre noget mere generelt der er i spil. Det er mit indtryk at det gælder gælder alle T3 og Golf2 sider.
Jeg har være aktiv på T3nettet og på Golf2 i mindst 10 år, og kan konstaterer at aktiviteten har været faldende.
Ja. golf2.dk er jo nærmest gået i stå. Så da jeg for nylig havde et træls problem med min golf2, så måtte jeg spørge på et større engelsksproget formum for at få respons. men selv her er aktiviteten blevet lav.

Ofte tænker man jo lidt over hvad det kan skyldes. Der er nok mange faktore i kombination.
Bilernes alder, gør at ikke mange nye bilejere vælger golf2 og T3. Folk+bilmodel følges ad så længe det er muligt.
Begge er ikke helt unge mere. (Ikke tid at filosoferer mere over det nu.)

Bussemand:
Hej alle godt nytår..... :)

Jeg har snart været her en tid og syntes at der har været meget hjælp at hente her, der kom altid hurtige svar på alle mine spørgsmål og problemer med Bussemanden,,,, 

Jeg vil takke for at bestyrelsen har lagt så meget arbejde i at få vores net op at køre og jeg syntes det kører oki, lidt problemer med at lægge billeder ind,,,,men det kommer nok

Stort tak til alle her inde på nettet og tak for nogle super træf og gør det selv aftner,, jeg er super glad for det vi har sammen.


       Mange hilsner fra os  i bussemanden

LBXeren:
god ide som Jens Jakob kommer med,med "Stammtisch"..Jeg er med i BMW MC klubben og de holder en del kaffemøder sæsonen igennem hos medlemmerne, det kunne være en idé at forfølge. Eller ville der måske være stemning for at man kunne mødes til nogle af de ugentlige spontane klassikerbil/mc træf der er rundt i landet om sommeren. Jeg har været på Kalø ved Århus (tirsdagstræf) en del gange, primært MC men også T3 og der har været forbavsende få T3´ere at spotte selvom de passer godt ind i "klientellet".....som de uvurderlige kommende klassikere de er  ;) ;) (host-host)

Aran:
Som en af de "gamle" (og gråhårede) brugere herinde kan jeg da godt afsløre, at jeg jævnligt kigger ind. Det er dog ikke hver gang jeg logger på, men jeg synes da stadig T3 er en skøn og spændende hobby, selvom jeg ikke længere selv har nogen.
Det udmærkede program "Paint" har funktionen, der kan formindske billeder. Mon ikke den ligger på de fleste windowsbaserede computere?

Jeg vil mene, at siden er, hvad brugerne gør den til? Stilles der interessante spørgsmål, søges eller tilbydes hjælp, kørsel m.m. så skal brugerne nok reagere. For min skyld må der gerne være en god portion humor med ind over.
Et godt grin er aldrig at foragte.  :D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version