Takker Erik
Bor dog lige udenfor Kolding.
Så Startede Herman første gang som han plejer (dog piver det fælt fra remskive/akslen til vandpumpen)
Hvad gjorde jeg ; Jeg tog låget af ekspansionsbeholder, straks da trykket var væk begyndte der lige så stille at dryppe kraftigt med vand (hvorfra ved jeg ikke , det så ikke ud som at det kom direkte fra vandpumpen/aksler men hold da kæft hvor er der meget slør i den. det ene øjeblik er ventilatorrem stram det andet, slap)ekspansionsbeholder var nærmest tom , fyldte ca 1,2 ltr på skruede låget på , og startede 1 gang !! lod bilen gå i tomgang ca 3-4 min. slukkede . Vandet dryppede kraftigt i ca 3 min og stoppede så helt. og nu sidder jeg ved computeren.
har læst en del ( lånt nogle workshop manualer hos Jønne) og læst interessant link fra Hinze om Wbxér
Motoren er jo fuldstændig styret af elektronik, relæer. Alt er digitalt styret ,om der er det rigtige tryk luftmænge osv osv puha
Hvad gør jeg nu , jeg venter på vandpumpen kommer med posten og skifter den i første omgang...
(lagde også lige mærke til at mit ny monterede udstødning ikke er helt tæt , der er ikke kun udstødningsrøg fra afgangsrøret .)