Forfatter Emne: Hilsen fra Folmer - Nyt medlem  (Læst 1980 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Folmer

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 5
    • Vis profil
  • T3 model: Hochraumkombi
  • By: 2830 Virum
Hilsen fra Folmer - Nyt medlem
« Dato: 01. Maj 2023 kl: 12:49:36 »
Hej alle, jeg har netop meldt mig ind, efter at have købt en T3-1989 fra Tyskland. Den bliver først veteran i Sept.24- så nu har jeg god tid til at forberede mig på at få den sat i stand og indrettet som camper.
Den er født med fast, højt glasfibertag, som jeg regner med at tage af, og erstatte med enten Pop-top eller folde skydetag- Er der nogle anbefalinger til mærker ? (Westfalia/ Reimo / andet?
Vil helst foldetag..
Ligeledes indretning - gode råd om brug af isolering  / gulv materialer / rock and roll stole / køleskab / solceller ?
Hvem kan anbefale en god - og billig autolakerer? / værksted med T3 erfa?

Glæder mig til at møde jer derude - også selv om det måske varer noget tid før det bliver i Vw'en....
/Folmer

Offline Tøffelhelten

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 4
    • Vis profil
  • T3 model: 86 Doka Syncro & 86 Camper
  • By: Aalborg
Sv: Hilsen fra Folmer - Nyt medlem
« Svar #1 Dato: 14. Juli 2023 kl: 00:59:58 »
Hej Folmer
Det lyder som et godt projekt. du må endelig huske at føje nogle billeder til af projektet.
Jeg kune måske godt være interesseret i det høje tag, hvis det skal sælges  ;) Jeg er selv igang med et lille renoverings projekt af en camper

Offline Folmer

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 5
    • Vis profil
  • T3 model: Hochraumkombi
  • By: 2830 Virum
Sv: Hilsen fra Folmer - Nyt medlem
« Svar #2 Dato: 17. Juli 2023 kl: 12:56:59 »
Tak, det er godt at vide, jeg tror jeg som udgangspunkt beholder det, til jeg lige ser hvor meget der ellers skal gøres ved bilen, og det frister jo lidt med næsten fuld ståhøjde....
Mvh Folmer