Så vidt jeg husker kan Hotcoco sagtens læse dansk, så vi ser hvad der sker..... Dækslerne til koldstartakslen er erfaringsmæssigt ikke den almindeligste årsag til utætheder. men når hele pumpen er våd er det svært at se hvor dieselen kommer ud. Jeg vil nærmere tro du skal starte med at skifte den lille blå pakning der tætner LDA akslen (det er den der drejes af trykdåsen oven på pumpen) den står for snart sagt halvdelen af de utætheder jeg har set. Pakningen kan skiftes på ti minuter uden at pumpen skal ud. Som nummer to kommer selve pakdåsen om akslen med takthjulet, og så er der ikke andet at gøre end at tage pumpen ud.... men prøv først at skifte den lille LDA pakning, når den er utæt stråler dieselen op på pladebeslaget der drejer over den og så spredes olien ud så det hele er vådt og man ikke kan se hvor det lækker. Den lille pakning fås hos Bosch og skiftes ved at tage det drejelige beslag af, så LDA akslen er helt fri og derefter lægge et håndklæde over hele pumpen for ikke at få diesel op på loftbeklædningen..... så startes motoren og der gives behersket gas en enkelt gang og stop... så er pakningen blæst op ad akslen og kan snuppes med fingrene... derefter den nye i og på med låget... husk at sætte akslens returfjeder rigtigt på igen ...