Forfatter Emne: Åbent brev....  (Læst 1490 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
Åbent brev....
« Dato: 09. September 2013 kl: 14:58:00 »
til T3nettets administrator, ”ejer” og T3klubbens bestyrelse,

Jeg har langtid gået og været lidt frustreret og indebrændt af den situation som nu hersker på T3 net mediet. Pt er der 3 fora/hjemmesider og det har der været i snart år. (mest på t3nettet.dk og t3klubben.dk). Og Facebook siden er i kraftig vækst  :) .  Facebook regner jeg ikke med er en showstopper men mere en kanalisering af bruger fra det sociale medie og hen til T3nettet.dk (Jeg har selv oprettet gruppen på FB).

Det hele startede i januar 2005 som et projekt af SOLOW, som lavede T3nettet.dk,  da vi ikke rigtig havde en plads på vwnettet.dk og caravelle.dk. I løbet af  2006 og 2007 blev det rigtigt stort og der kom mange til. Jeg havde selv ALDRIG kørt i T3 i dag hvis jeg ikke havde fundet T3nettet.dk i august 2005.

Dette skriv omhandler mine observationer vedr. håndteringen af de mange fora og et oplæg til at vi skal tilbage til kun ét forum. Brevet vil blive postet på T3nettet.dk, t3klubben.dk og T3nettet på Facebook.
Min største frustration er at jeg tror vi både mister gamle og kommende T3 elskere og brugere, og træfdeltagere. Samt folk ikke rigtig gider at skrive om deres kunnen, faglighed og projekter. Samt at mange er begyndt at oprette tråde på t3nettet.dk og t3klubben.dk´s forum, det er sgu lidt tosset (jeg har selv gjort det fornyligt)

Jeg har et eksempel, jeg havde besøg af en bruger T3nettet.dk i en drøm af en Syncro 16” camper. Han havde overvejet at deltage i sydhavstræf 2013, som hans første træf deltagelse, men valgte at ikke at deltage med sin datter da der ”kun” var 6 tilmeldte på deltager listen, samt ingen rigtig debattråd herom. (Ifgl Hanne og Poul var der ca. 40 mennesker) fordi der var kommunikeret ud fra et andet forum. Dette eksempel er også årsagen til jeg laver dette skriv.

T3klubben har sat gang i mange ting og det er virkelig dejligt at der er en bestyrelse og udvalg, som vil bruge deres fritid på at vi kan afholde forsvarlige træf og meget andet.
Det startede med domænet T3klub.dk, som  pludseligt lukket iforbindelse med den tidligere formands afgang, og man kunne ikke finder ”nøglerne” til hjemmesiden, men hvis går ind på T3klub.dk henviser den pludselig til t3nettet.dk? og hvorfor det? Hvem har lige gjort det og hvor har man ikke taget T3klubben.dk´s bestyrelse i ed om dette?

Forvirring synes jeg roligt nok man kan definere af dette, det er pisse ærgerligt. Det skal lige siges at jeg har ingen rolle i de forskellige fora eller bestyrelsen, andet end hyppigt bruger og klubmedlem.

Hvad skal der til at der ét T3 forum?

Tråden er åben   :)  men det skal omhandle ovenstående (ikke at jeg vil bestemme, men  ;) )
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Offline Jes

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 963
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
Åbent brev....
« Svar #1 Dato: 09. September 2013 kl: 15:47:04 »
Kan kun tilslutte mig ,alt det du har skrevet .  Det er træls, at man skal rundt på
forskellige hjemmesider, for at tjekke op på alle T3 nyhederne. Så i julegave ønsker
jeg mig en samlet T3 hjemmeside :-)
Godt skrevet Morten.

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Åbent brev....
« Svar #2 Dato: 09. September 2013 kl: 16:19:33 »
Sjovt du skriver dette nu...Nærmere kan jeg ikke komme pt...

Men med hensyn til T3klub.dk - der må i snakke med ThomasFyn, det er ham der ligger inde med PIN-koder eller mulighed for at genbestille disse...
T3Klub.dk lå i gamle dage på samme server som T3Nettet.dk, og T3Nettet.dk er default website på den server og svarer derfor for alt hvad der ikke har sin egen plads derpå...

Jeg har desuden flere gange tilbudt klubben at de fik deres forum kategorier her på siden, men det har de ikke villet...
Og ellers kan jeg henlede til linie 1 i denne post...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.269
    • Vis profil
Åbent brev....
« Svar #3 Dato: 10. September 2013 kl: 09:24:55 »
Synes det er en god ide med at udvikle en fin tradition til det årlige træf på Fyn. At vi i samles om festteltet, bygger teltet op i fællesskab - såfremt dette er muligt - og at vi så hygger os i teltet med snak, spisning, musik og mm. På den måde "lever" vi allesammen på den rigtige ånd til det store T3 fælleskab.

Jeg hopper rundt på op til 10 forskellige websider med onlinekommentarer om T3 mm. Samtidig er Ebay for mig det perfekte onlinemarked og jeg har i mellemtiden lært, at hygge hos T3 naboen kan være lige så spændende som en alt for lang tur på flere hundrede kilometer til  nogle andre T3 folk.

T3nettets hjemmeside lever af vore indlæg, den gode T3 ånd lever dog ikke kun på denne side, den lever i det store WWW.

Jens

[attachment=15520]h5e0349a.jpg[/attachment]
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963