0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Kim ,jeg ved ingen tig om det ,men den er godt nok sej ,hvis jeg skulle ha en campingvogn var det lige sådan en dejlig kompakt ligesom en T3 Hilsen Poul
Kim, du har da for meget fritid... mon ikke "km" mangler en fornuftig lektor
du har tidligere nævnt at du har undervist hos "km", du ved ham med mudderhullet
Citat fra: Hinze efter 05. November 2016 kl: 20:06:25du har tidligere nævnt at du har undervist hos "km", du ved ham med mudderhullet Nååå, du mener CM, Carl Mar, den gale mand fra Karlebo. Ham har jeg ikke snakket med i ti år, så jeg tror at jeg holder mig til teknik og mekanik :-)
Tilbage til CV . Så har jeg læst mig til man bare kan køre til Tyskland og hente en , der er ikke afgift eller told på privat handel , så tyske prøveplader til grænsen og så danske resten af vejen , derefter syn og plader på lyder nemt .Hilsen Poul
Hej KimDu skal have en dataerklæring med for at indregistrere den.http://www.fstyr.dk/DA/Krav-til-koretojer/Dataerklaeringer.aspx Du kan få en tysk eksport plade men den koster lidt, sælger kan hjælpe dig der. Og så skal der vel en dansk prøveplade på ved grænsen. hmm nogen siger at man må køre i DK på tyske eksportplader hvis de har en løbetid på under 7 dag. Kan ikke rigtig finde noget på skats side.Ellers et fedt projekt :-)MvhCarsten
Nu vejer den jo ikke mere end den kan komme på en trailer så er man fri for at finde ud af tyske plader Hilsen Poul