Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Arnaa

Sider: [1] 2
1
Generelt / Golf2 Reparatør søges.
« Dato: 28. August 2012 kl: 23:50:44 »
en skam at du ikke bor i det sønderjyske for så kunne jeg da godt ordne det for dig

Arnaa

2
Generelt / gasblus til hvilken type gas
« Dato: 26. Maj 2012 kl: 21:08:51 »
Man kan skifte de dyser som sider i blusset til nogen 30mbar og for Guds skyld brug aldrig en regulator fra en ukrudsbrænder har set et komfur som var næsten smældtet fordi en justerbar regulator kan give alt for meget tryg for stor varme på grund af forkert luftmængde og da en ny regulator kun koster omkring 170kr er det meget fjollet at bruge en gammel som man lige havde til at ligge
Hilsen Per

3
Generelt / Lupo 3L erfaringer søges
« Dato: 18. Januar 2012 kl: 19:09:27 »
Mine forælder har haft 2 Lupo 3L og var meget ked af at man ikke kunne få sådan en af ny mere så det blev en polo bluemotion istedet de lupoer som de har haft har der aldrig været bøvl med
Arnaa

4
Diverse / varmeapparat under bagsædet
« Dato: 06. August 2011 kl: 18:56:38 »
Tro også du skal tjekke hvor meget tryk der er i dit kølevands systen er trykket for høj sprænger varmelemet derefter den forreste og det er øv

Hilsen Per

5
Interiør / GAS fyr ?????
« Dato: 01. Juli 2011 kl: 17:20:48 »
ok så er bastian den heldig køber af et godt fyr go weekend

hilsen arnaa

6
Interiør / GAS fyr ?????
« Dato: 30. Juni 2011 kl: 19:32:48 »
550kr uden skab

Hilsen arnaa

7
Generelt / Malings Fjerner på 30 min?????
« Dato: 23. April 2009 kl: 08:42:27 »
Man kan købe noget i stil med nitros i jem og fix fra polyfilla Farve og lakfjerner syntes at det virker beder end nitros og så er det i en dåse så behøver man ikke at hælde det over i en bøtte som nitros Hilsen Arnaa

8
Diesel Fora / Topstykke med/uden hydrauliske løftere
« Dato: 10. Januar 2007 kl: 16:52:07 »
Hej Casper motoren som ligger i sage du selv at det var en golf motor og det var din kamarart det sagde at den var med hydraliske løftet jeg kender jo ikke noget til hvilken motor den tidliger ejer har puttet i vogen og den anden motor som du fik med har jeg selv pillet ud af en golf tror den var fra 83-84 da den ikke kunne synes det ekstra topstykke som du fik med er fra en golf fra 8 månede 88 ved ikke om du kan bruge det til noget men nu kan du da se på skrift hvad jeg ved og hvad vi talte om over i odense

Hilsen Arnaa

9
Diesel Fora / Olie sprøjt og røg
« Dato: 22. November 2006 kl: 18:00:59 »
Jarl du er min helt efter at jeg har skiftet den varcumpumpe sprøjter den ikke olie op på bagklappen mere og det er bare dejlig selv om at jeg var i tyskland efter 1 ton oventøret træflis til mit stokerfyr den kørte bare lidt røg ellers ingen ting supper lærkeret så nu kan jeg godt sælge den med god samvitighed da jeg har fået en vognmand til at hente 8 ton flis så er det ikke nødvendig med bussen mere da jeg har t0 andre biler på plader og en kone der er hjemmegående så er tre biler formeget men jeg siger rigtig mange tak til Jarl

Hilsen Arnaa

10
Diesel Fora / Olie sprøjt og røg
« Dato: 19. November 2006 kl: 19:48:51 »
Jeg ved ikke hvor langt motoren har gået for da jeg købte den i marts månede fik jeg fortalt at der var kommet en anden motor i den omkring november da den tidliger ejer var på tur i polen og der fik han en anden motor i så det er lidt svært men jeg vil lige kikke på den vacumpumpe da jeg har en liggende er det jo det nemmeste der efter får jeg lavet en kompressions test  takker forløblig

Hilsen Arnaa

11
Diesel Fora / Olie sprøjt og røg
« Dato: 19. November 2006 kl: 18:58:27 »
jeg var bare sikker på at når der er underkomoresion så ville motoren ikke starte så godt som den gør da det jo er kompresionen der gør at den kan antænde eller er jeg helt forkert på den

Hilsen Arnaa

12
Diesel Fora / Olie sprøjt og røg
« Dato: 19. November 2006 kl: 15:17:44 »
Var lige i jelling for at hente en bus t2 med min t3 der var stiv modvind og jeg syntes at det gik op af bakke hele tiden så t3eren fik noget at bestille den blev ikke ret meget varmer end den plejer men den røg helt sort bag ud tror at de bagved kørene trode at det var blevet tåget og da jeg ankom til jelling var hele bagklappen sort af olie og trailerne også der var ikke noget forkeret at høre på motoren og det så ud som at olien kom ud ved oliepinden derfra dryppede det så ned på pottern  , jeg fik hældt 2 liter olie på så var den ved max igen og vi kørte hjem sammen med den anden bus det gik fint og med et stop undervejs for at tjekke olie standenden manglede ikke noget og så vider så da jeg kom hjem blev bilen vasket og nu har jeg køret en uge uden at den har grisset med olie den starter også rigtig godt man behøver ikke at vente til at lampen slukker så jeg ville mene at der er kompresion nok på men hvorfor grisser den så når den skal lave noget er der ikke en som kan svare på det er det topstykket der er defekt eller olieringeneer ikke lukker tæt nok mere

Hilsen Arnaa

13
Diverse / Luftfilter tilgang
« Dato: 22. August 2006 kl: 20:37:44 »
Bilen larmer en del mere hvis røret ikke er der da det er sådan en støjdæmpet slange der sider på
Arnaa

14
Diverse / Esbjerg Maskinemalje
« Dato: 09. August 2006 kl: 22:18:33 »
Det var enkomponent uden hæder var færdig med at male kl1030 og kl 13 kørte jeg den ud i solen og kl 16 var jeg ude at køre iden da var den tør

Arnaa

15
Diverse / Esbjerg Maskinemalje
« Dato: 09. August 2006 kl: 21:26:44 »
Jeg malede en suzuki for snart 5 år siden i sort som også er den billigest farve den blev sprøjtet på med en sprøjte fra haral nyborg den blev rigtig fin blank og nu efter næsten 5 år er den endlig fin inu ikke helt så blank mere men den er heller ikke blevet poleret i de næsten 5 år så nu har jeg lige malet min t3 i en blå farve de havde ikke lige en som passede helt men så kom der lige en smule sort i og hovsa så var den meget tæt på og det pyntede helt vildt så maskin maling er helt ok for mig

Arnaa

Sider: [1] 2