Du må have et ekstremt godt batteri ! (og en rødglødende start-motor :wink: )
Jeg har da et par forslag;
Det første logiske svar er, at den er gal med nogle gløderør eller andet i forvarmersystemet.
Du kan evt. tjekke om der er gennemgang i hvert enkelt gløderør med en prøvelampe. Eller du kan pille "til-ledningen" til 1. gløderør af, og sætte et amperemeter ind, og derved måle strømforbruget på alle gløderørene samtidig. Et gløderør bruger ca. 12 Ampere, så hvis alle 4 virker skal amperemeteret vise ca 48. Hvis kun 3 virker: 36 Ampere osv...
Det kræver desværre bare, at man har et ret "kraftigt" amperemeter.
En anden mulighed er, at en af dine retur-slanger (de tynde, der går mellem dyserne og tilbage til toppen af pumpen) er utæt. I så fald kan der trænge luft ind i systemet, når bilen holder stille. Du skal derfor vente på, at pumpen lufter sig selv ud, hver gang du vil starte. Jeg har netop selv haft et lignende problem.
Det er ikke dyrt at udskifte (men det skal foregå i renlighed): Det er 3,2mm brændstofslange, og jeg vil skyde på du ca. skal bruge 2 meter til at skifte dem alle ud. Det kan f.eks. fås for 35kr/meter hos DOS-autodele i Kbh. NV
Jeg tror du mest på det med gløderørene.
Håber det kan bruges.
Mvh. Ulf