Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - chewie

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 33
31
Alt andet / Købes: Dørpaneler, tæppe foran, armlæn etc.
« Dato: 08. Marts 2016 kl: 01:10:36 »
Hej med jer.

Jeg er på udkig efter følgende:

- Dørpaneler til fordøre samt skydedør i pæn stand. De skal være beige og må meget gerne være GL paneler, men er ikke et must.

- Forreste tæppe, brunt. Også omkring sædekasserne - altså komplet.

- Armlæn til kaptajnstol, højre side.

- De to gevindstykker til at holde det bagerste ryglæn - et i hver side.. På billede er der svejset et ekstra på, ligesom jeg bliver nødt til.. [attachment id=1 msg=125067]

- Hjulmøtrikke, 10 stk.

- Isomåtter som disse: http://www.vwbusshop.de/epages/GuenzlClassicParts.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/GuenzlClassicParts/Products/251800111

32
Alt andet / Sv: Købes: Skydedørsbøjle tidlig model (før '85)
« Dato: 26. Februar 2016 kl: 20:12:36 »
Op...

33
Alt andet / Sv: Købes: Skydedørsbøjle tidlig model (før '85)
« Dato: 21. Februar 2016 kl: 22:10:53 »
Er der ingen, der har sådan en???

34
Diverse / Sv: Fortæl andre T3 ejere hvilke fælge & dæk du kører på
« Dato: 15. Februar 2016 kl: 20:25:32 »
Kører med Lorinser LO i str. 8x16, et22 med 205/60 R16 foran og 9x16 et10 med 225/55 R16 bag...
Bilen er 2WD og sænket 55mm for og bag.

35
Diverse / Spacer/bolthulsadapter
« Dato: 10. Februar 2016 kl: 23:19:30 »
Jeg har kig på et par fælge som har 5x130 i boltcirkel og et meget højt ET. Derfor leder jeg efter tips til forhandler eller producent af adaptere med følgende data:

5x112 til 5x130 med en tykkelse på 27-30mm på hvert hjul. De skal selvfølgelig kunne sidde både for og bag på en T3 2WD..
Jeg har set på disse: http://www.ebay.de/itm/H-R-Lochkreisadapter-5x112mm-66-5-auf-Felge-5x130mm-71-6-60mm-6059566510-/141779446431?hash=item2102b6aa9f:g:94gAAOSwHjNV~X6M
Passer de T3? Og hvorfor er de så dyre ? :o
Alternativer?


- Mattias

36
Subaru / Sv: Luftindtag til Subaru'en
« Dato: 10. Februar 2016 kl: 18:24:06 »
På min er der brugt klokke fra RJES... Det gør nok at motoren ligger lidt længere frem i bilen. Motorbøjlen er brugt, men måtte bore nye huller til fastgørelse..

37
WBX/LBX Fora / Sv: Stempelringe til en DJ'er
« Dato: 10. Februar 2016 kl: 18:21:46 »
Skal du bruge dem her og nu? Hvis ikke har jeg et nyt sæt stempelringe liggende af mærket Kolbenschmidt...
De ligger dog i Norge, og skal nok ikke derop før påsken.

- Mattias

38
Subaru / Sv: Luftindtag til Subaru'en
« Dato: 10. Februar 2016 kl: 16:41:12 »
Mange tak for svar og billede..
På min kan det ikke lade sig gøre - jeg har skam prøvet flere gange. Har I brugt adapterplade eller færdig koblingsklokke?

39
Subaru / Luftindtag til Subaru'en
« Dato: 10. Februar 2016 kl: 00:44:18 »
Hej  :D
Hvordan er luftindtaget på de forskellige 2WD ombygninger blevet lavet? Smid gerne et billede..
På min er der ikke plads til det originale Subaru indtag, som kommer i karambolage med "firewall'en", og jeg har ikke så meget lyst til at skære mere end højst nødvendigt.

På forhånd tak for svar

- Mattias

40
Alt andet / Købes: Skydedørsbøjle tidlig model (før '85)
« Dato: 08. Februar 2016 kl: 20:49:14 »
Som overskriften siger søger jeg en skydedørsbøjle af den tidlige udgave..


Mattias

41
Syncro Fora / Sv: Syncro 14 vs 16
« Dato: 28. Januar 2016 kl: 18:35:11 »
Og husk at du ikke kan bruge de originale møtrikke på Mercedes/Mefro fælge. Jeg mener at de rigtige hedder K(ugelbund) R 12..

42
Syncro Fora / Sv: Syncro 14 vs 16
« Dato: 28. Januar 2016 kl: 16:48:37 »
Det var da så lidt..
Alle fælge jeg har kørt med på min tidligere Syncroer har haft ET mellem 30 og 23... Så vidt jeg ved kan du køre 235/75 R15 på 7x15 fælge med ET op til 37. De største dæk jeg har haft var 30*9,5 R15 på 7x15 ET25.. Havde ingen problemer med bærearme eller andet styretøj, men blev nødt til at bukke bagerste del af forskærmen en del.
Så med andre ord vil 16" Mefro fælge (med ET 30 så vidt jeg husker) være lige i øjet..

43
Syncro Fora / Sv: Syncro 14 vs 16
« Dato: 28. Januar 2016 kl: 10:25:44 »
Den væsentligste forskel på 14" og 16" Syncro er at sidstnævnte har lidt længere bærearme bag. Sammen med udskæringer i karossen bag alle hjul giver det mulighed for at montere større hjul. Den røde på billedet er ikke en 16" Syncro - det er en 14" med plasticskærme (fra Terrawagen tror jeg).. De giver ikke mere plads, og følger egentlig bare den originale kant rundt.
På en standard 14" kan du dog sagtens sætte store hjul på. 16" er intet problem, og så længe at du ikke har noget imod at frisere skærmene lidt bag forhjulene kan du også sagtens bruge nogle forholdsvis store dækdimensioner.
På min gamle 14" Syncro kørte jeg både med 235/75 R15, 30*9,5 R15 og 225/75 R16.. Du skal dog være meget opmærksom på indpresset på fælgen når du går op i sådanne størrelser..

Mattias

44
Undervogn / Sv: Købes: H&R sænkningsfjedre 80mm (Grønne med gul prik)
« Dato: 06. Januar 2016 kl: 22:28:41 »
Mange tak for tilbuddet, men jeg er ærlig talt kun interesseret i -80mm grønne H&R (fjedre foran)  ;D
Held og lykke med salget.

45
WBX/LBX Fora / Sv: MV motor olie lampe lyser
« Dato: 06. Januar 2016 kl: 22:19:41 »
Hej Poot.
Jeg har haft samme problem med min gamle Syncro.. Der viste det sig også, at det var printpladen bag på instrumenthuset, der var i udu.. Vær opmærksom på, at selvom følerne blev skiftet for nylig er det ikke ensbetydende med at de fungerer som de skal.. Har været ude for (et par gange efterhånden), at ganske nye følere var defekte.
Det sagt, så tror jeg at den eneste måde du kan få ro i sjælen på er at få kontrolleret dit olietryk. Jeg har også tidligere haft en 2,1, dog en DJ, som havde dårligt olietryk. Det viste sig at være lejerene, der var slidte. Det tager ikke mange minutter at få det kontrolleret, og hvis du ikke vil gøre det selv kan det heller ikke koste en formue at få gjort det på et værksted.
Hvis det viser sig at olietrykket faktisk er dårligt vil jeg nok anbefale dig at få pillet motoren ud og få checket den ordentligt igennem. Der er mange steder fejlen kan ligge. Oliepumpe, lejer, oliekanalerne i blokken osv..
Du kan evt. læse dig lidt frem her:  http://www.vanagain.com/troubleshoot-the-oil-light-and-buzzer/. Synes det er en god guide til at fejlsøge og til at forstå, hvordan systemet fungerer. Held og lykke med det.

Mattias

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 33