T3 Fora.. > T3'ens ABC.

Afgift t3

<< < (2/4) > >>

pb:
Hej I hvilket prisleje ligger afgiften mon ?

Casper L.A.:
Jeg har lige fået/betalt afgiften på min 1988 Syncro 2,1 indreg som personbil. Og der lød afgiften på 10.908 kr :D

goffy:
Jeg er "kommet" til at købe en T3 coach camper 2,1 fra 88 i norge :) er det nemmest at få et firma til at vurdere og kontakte skat og hvilket firma kan i anbefale :)

Casper L.A.:
Jeg vil på det stærkeste vælge at gå direkte til SKAT :) Da de firmaer der laver sådan noget kun kan vurder afgiften ud fra hvad der er til salg nu, da de ikke har adgang i den del af SKATS arkiver og til dels er der ikke rigtig nogle til salg og de ligger alligevel i den dyre ende efterhånden, men SKAT der i mod går ind og kigger at der ikke rigtig er nogle til salg, nå jamen så går de i deres systemer og kigger eksempelvis 10-15 år tilbage og ser hvad man beregnede afgiften på den gang og så er det man går udfra og det betyder for dig at bilen bliver meget billigere i afgift :).... Har lige været i gennem hele baduljen med min Norske 88' 2,1 Syncro :)

goffy:
Okay og jeg dapper bare ind på skat og skriver oplysningerne på bilen så fikser de resten eller hvordan :) Det er første gang jeg skal prøve det så det er jo nyt og spænende :)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version