Forfatter Emne: Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben  (Læst 2682 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Dato: 20. September 2012 kl: 20:11:34 »
Det er sikkert mig, der ikke har opdaget, at det måske er et politisk betændt emne, men hvad er problemet egentlig? Jeg er ikke medlem af klubben og har intet ønske om at blive det. Til gengæld har jeg mange hyggelige timer på T3N, og klubbens eksistens eller tilstedeværelse her generer mig ikke. Desuden fylder klubben så forsvindende lidt, så man næsten ikke opdager den, med mindre man vil. Der er i alt ca. 100.000 indlæg på T3N. 721 af dem vedrører klubben - det er 7 promille - er det et problem?
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #1 Dato: 20. September 2012 kl: 20:11:36 »
Jeg kan ikke se nogen grund til at adskille det mere end det er.  Tværtimod, så jeg som bekendt helst at T3-nettet var "sikret" bla. økonomisk,
ved at være en del af klubben, så længe den måtte eksistere, men nok om det - det har jo været oppe og vende.

Istedet for at fjerne T3-forummet fra klubsiden, kunne der jo bare laves et "klubforum"  på klubsiden, hvor interne klubdebatter mv. kunne foregå,
 så "klubmodstandere"  :wink: ikke føler at T3-nettet bliver forurenet af ting som hører hjemme i klubben.

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline Jes

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 963
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #2 Dato: 20. September 2012 kl: 20:34:29 »
Synes bestemt hellere ikke, de skal skilles.

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #3 Dato: 20. September 2012 kl: 21:37:38 »
Jeg synes det skulle være som i gamle dage :0) er heller ikke medlem af klubben og kan fint "Nøjes" med T3nettet :0)
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline bos1

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.173
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #4 Dato: 20. September 2012 kl: 21:42:11 »
det er bla andet ting som det her der gør at jeg ikke  deltager i så meget herinde mere, der har altid været plads til alt og alle på t3nettet
men henover et godt stykke tid har tonen ændret sig meget, og der har været alt for meget fnidder fnadder i en ikke altid behaglig tone
hvorfor skille det ad , hvis man ikke gider læse om klubben , så lad være med at åbne de indlæg der omhandler klubben , og hvis man laver et indlæg der handler om klubben, så læg det i det forum afsnit der er til det, på den måde er der vel ingen der kan blive trådt over tæerne
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966

Offline Brutus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 580
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #5 Dato: 20. September 2012 kl: 22:09:37 »
Som ikke medlem af klubben kan jeg tilslutte mig de argumenter, der fremgår af Jarl´s indlæg i denne tråd. Klubbens indlæg er få og skulle det ske at aftnen føles lang og kedelig, kan man hæve humøret ved,  at læse klubindlæg.
vh
Brutus
T3 1,6td 1991
MB E220 cdi 2008
Vespa GL 150 1962

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.003
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #6 Dato: 20. September 2012 kl: 22:18:45 »
Er det da ikke muligt at lave et lukket forum her på siden, hvis klub medlemmer skulle have behov for at være "hemmelige" ??
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #7 Dato: 20. September 2012 kl: 22:51:32 »
Er det i bund og grund ikke "bare", at anføre i tråden når det vedrører klubben ?
Så må det være op til  den enkelte bruger, om man vil læse det eller ej. Der må være plads til alle og når alt kommer til alt vedrører det jo også T3 .

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #8 Dato: 21. September 2012 kl: 06:00:26 »
Hvis klubben har brug for at være "hemmelige", kan de så ikke være hemmelige på deres egen hjemmeside? Det er måske et sted, hvor jeg kan se et problem. T3N er startet og vedligeholdt af frivillige kræfter, og det har altid været tradition, at det var et åbent forum, hvor den eneste adgangsbillet var interessen for bilen. På samme måde er der vist blevet stillet særdeles meget viden til rådighed her og brugt temmelig mange timer på at formulere informative indlæg fra mange forskellige menneskers side uden nogen form for økonomisk interesse. Hvis andre så ønsker et fællesskab, hvor der skal betales for adgangsbilletten, og ikke-betalere ikke har adgang, så synes jeg, at det er så forskelligt fra grundideen i T3N, at det måske ikke hører til her. Og så er jeg da helt på linje med Brutus - klubindlæg er det lille krydderi, der kan gøre en almindelig aften til en sjov aften ;-)
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #9 Dato: 21. September 2012 kl: 09:34:52 »
Indtil vidre må man jo sige at flertallet har talt...
MEN, når det er sagt har jeg et par ideer til hvordan man kan ændre lidt på det, så medlemmerne kan få en "lukket afdeling"...
Det nuværende system kan ikke klare dette, men det nye system kan (med et lille hjemmelavet script) godt laves sådan...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Forum adskillelse, T3Nettet.dk og klubben
« Svar #10 Dato: 21. September 2012 kl: 19:41:41 »
Enig med Jarl og Brutus.
Har ikke følt det store behov for klubben, men udviklede den sig som Land Rover klubben (som jeg har været nærmest født ind i) så ville det nok ændre sig.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk