T3nettet og T3Klub Danmark forum
T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: WBX Manden efter 05. Juli 2005 kl: 09:03:58
-
Jeg har oplevet rattet kan være svært at dreje når dækkene er slidt og forkert sporet...
Hvorfor har du skiftet din dejlige 1,9i ud med et af de små olierafinaderier :shock:
-
Lavt lufttryk = tung styring
Slidte dæk = tung styring
Dårlige styrekugler og/eller bærekugler = tung styring
Tør (dvs. uden fedt) tandstang grundet revnede mancheter = tung styring
Konstruktivt er der ikke noget, der skulle forårsage en tungere styring på din nye bil. Til lykke med den!
-
Lavt lufttryk = tung styring
Slidte dæk = tung styring
Dårlige styrekugler og/eller bærekugler = tung styring
Tør (dvs. uden fedt) tandstang grundet revnede mancheter = tung styring
Konstruktivt er der ikke noget, der skulle forårsage en tungere styring på din nye bil. Til lykke med den!
-
Lavt lufttryk = tung styring
Slidte dæk = tung styring
Dårlige styrekugler og/eller bærekugler = tung styring
Tør (dvs. uden fedt) tandstang grundet revnede mancheter = tung styring
Konstruktivt er der ikke noget, der skulle forårsage en tungere styring på din nye bil. Til lykke med den!