T3nettet og T3Klub Danmark forum

T3 Fora.. => Diverse => Emne startet af: WBX Manden efter 05. Juli 2005 kl: 09:03:58

Titel: Spørgmål til styretøj i 1.6D
Indlæg af: WBX Manden efter 05. Juli 2005 kl: 09:03:58
Jeg har oplevet rattet kan være svært at dreje når dækkene er slidt og forkert sporet...

Hvorfor har du skiftet din dejlige 1,9i ud med et af de små olierafinaderier  :shock:
Titel: Spørgmål til styretøj i 1.6D
Indlæg af: Jarl efter 05. Juli 2005 kl: 09:21:56
Lavt lufttryk = tung styring
Slidte dæk = tung styring
Dårlige styrekugler og/eller bærekugler = tung styring
Tør (dvs. uden fedt) tandstang grundet revnede mancheter = tung styring

Konstruktivt er der ikke noget, der skulle forårsage en tungere styring på din nye bil. Til lykke med den!
Titel: Spørgmål til styretøj i 1.6D
Indlæg af: Jarl efter 05. Juli 2005 kl: 09:22:44
Lavt lufttryk = tung styring
Slidte dæk = tung styring
Dårlige styrekugler og/eller bærekugler = tung styring
Tør (dvs. uden fedt) tandstang grundet revnede mancheter = tung styring

Konstruktivt er der ikke noget, der skulle forårsage en tungere styring på din nye bil. Til lykke med den!
Titel: Spørgmål til styretøj i 1.6D
Indlæg af: Jarl efter 05. Juli 2005 kl: 09:23:02
Lavt lufttryk = tung styring
Slidte dæk = tung styring
Dårlige styrekugler og/eller bærekugler = tung styring
Tør (dvs. uden fedt) tandstang grundet revnede mancheter = tung styring

Konstruktivt er der ikke noget, der skulle forårsage en tungere styring på din nye bil. Til lykke med den!