T3nettet og T3Klub Danmark forum

Vores biler. => Din bil... => Emne startet af: t3søren efter 30. December 2013 kl: 18:06:17

Titel: Røde mao bliver på adr. ( ikke til salg)
Indlæg af: t3søren efter 30. December 2013 kl: 18:06:17
[attachment=16317]h39ccd6b.jpg[/attachment]
Den får ikke den storer tur nu, men ak hvad sker der - hvad skal jeg stille op med alle disse ledninger !!!! Savner allerede en diesel:-)

[attachment=16318]h40dfb7e.jpg[/attachment]
Tænker nu at de 115 hk bliver rigtig sjove :-) :-) tagteltet er købt, tja den hele føles' som livet går i ring......

[attachment=16319]ha1256c4.jpg[/attachment]
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: Holger efter 30. December 2013 kl: 19:02:39
Tillykke med den nye bil. Hvad er det for en motor?
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: t3søren efter 30. December 2013 kl: 19:52:12
Citat fra: "Holger" post=106343
Tillykke med den nye bil. Hvad er det for en motor?


Nu er jeg jo helt på Herrens mark !!! Samme type som Madsens ...... (Den sidste)
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: Erik efter 30. December 2013 kl: 20:00:47
Madsens motor er da grøn??? det kan ikke være den samme????
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: Hinze efter 30. December 2013 kl: 20:03:31
Fin syncro, den har jeg vist set før. Motoren er en 2.0 og har været startet i vognen og er vist fra Guld4ern. Det er ren symbiose.....  :cheer:
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: Hinze efter 30. December 2013 kl: 20:05:02
Men hvem er lille Buddha så
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: t3søren efter 30. December 2013 kl: 20:25:17
Citat fra: "Hinze" post=106348
Men hvem er lille Buddha så


Aarrr Hinze - skal du træde i det :-) :-)
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: t3søren efter 30. December 2013 kl: 20:29:36
Citat fra: "Erik" post=106346
Madsens motor er da grøn??? det kan ikke være den samme????


:-) samme type :-) :-) hjælp jeg er ramt af benzin :-)
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: Hinze efter 30. December 2013 kl: 21:01:49
Citat fra: "t3søren" post=106354
Citat fra: "Hinze" post=106348
Men hvem er lille Buddha så


Aarrr Hinze - skal du træde i det :-) :-)


 :pinch: arrr Formanden, den tanke havde jeg ikke hørt om før....
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: vw_madsen efter 30. December 2013 kl: 21:20:01
Agg

Volkswagen Passat III [1988 - 1996] - 2,0i AGG - 35I - 1996 - 1996
 
Motor
Detaljer
Motorkode   AGG   
Motorkode placering   Venstre side af blok   
Ventiler, antal   8, OHC   
Slagvolumen (boring/ slaglængde)   1984 cm³ (82,5/ 92,8)   
Cylinder, antal   R4   
Kompressionsforhold (oktantal)   9,6: 1 (95 blyfri)   
Max ydelse kW (din HK)/ omdr.   85 (115)/ 5400   
Max. drejningsmoment Nm/ omdr.   166/ 2600   
Tomgangsomdrejninger   750 - 850 (Ej justerbar)   
Temperaturfølerstik (Blå) afmonteret.
Motordata
Tændingsrækkefølge   1 - 3 - 4 - 2 (Cyl. 1 ved krumtapremskive)   
Min. manifoldvakuum i tomgang, mbar   590   
Kompressionstryk, bar   10,0 - 13,0 (Min. 7,5)   
Ventiler indsugning,mm (kold/ varm)   (Hydraulisk)   
Ventiler udstødning,mm (kold/ varm)   (Hydraulisk)   
Ventilvinkel/ ventilsædevinkel   / 45°   
Olietryk v/ omdrejninger, bar   Min. 2,0/ 2000 (80° C)
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: TONY efter 30. December 2013 kl: 22:19:51
...og den gik ca 5 km.l. ved 120 km.t. i Guld4ern med 1300kg. campingvogn spændt bagefter...  ;)
Egentligt ganske godt klaret......
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: t3søren efter 29. Januar 2014 kl: 19:00:09
Beholder bilen
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: Brutus efter 30. Januar 2014 kl: 20:03:31
Det ser ud til at være en fin bil, hvordan ser det ud med at udfiltre ledningerne, er der rust og hvornår er den sidst synet :-)
Titel: Røde Mao og lille Budda
Indlæg af: t3søren efter 02. Februar 2014 kl: 11:12:02
Citat fra: "Brutus" post=107468
Det ser ud til at være en fin bil, hvordan ser det ud med at udfiltre ledningerne, er der rust og hvornår er den sidst synet :-)


Har valgt at beholde den