T3nettet og T3Klub Danmark forum
Køb og salg => Motordele => Emne startet af: sneakerfreak efter 06. November 2014 kl: 08:34:19
-
Jeg har købt en Subaru der har kørt 126.000 km. Det var egentligt min mening at skille motoren ad for at bruge topstykkerne til et andet motorprojekt. Men nu har jeg kørt bilen hjem fra Berlin. Og motoren kører sku så godt at det er synd at slagte den.
Jeg vil sælge motoren med ny tandrem og de dele der skal bruges for at lægge den i en anden bil hvis nogen skulle have lyst til det.
Jeg har ledningsdiagrammer, der kan medfølge en kopi af. Så hvis man kan finde terminal 30, 15 og 31 på en VW er projektet muligt. Der ud over skal man have et adaptorsæt med kobling og svinghjul, en benzinpumpe og retur til tanken, evt. afkorte bundkarret og lave en udstødning og et kølesystem.
Pris 16000 kr.
Jeg venter 14 dage med at tage motoren ud af bilen. Så kan den startes og prøvekøres.
Mobil 28730159
-
Hej Frank.
Jeg har sendt dig en PM...
Mattias
-
Hvad og hvor køber man alt det ekstra til konverteringen?
Er lidt lun på noget SubPower i højhat.............
En 2,5 er en 4 cyllindret ikke?
-
http://www.rjes.com/
-
Rjes.com og motorophæng fra lmb.de eller .com
Slå lige koldt vand i blodet, en EJ25 har for mange hk vi må max lægge 134,4 hk i en t3 ellers skal der andre bremser og en godkendelse fra tuv eller vw på ombygningen...
-
Rjes.com og motorophæng fra lmb.de eller .com
Slå lige koldt vand i blodet, en EJ25 har for mange hk vi må max lægge 134,4 hk i en t3 ellers skal der andre bremser og en godkendelse fra tuv eller vw på ombygningen...
lysseslukker... :dry:
-
lysseslukker... :dry:
Ja...beklager meget, jeg lagde hellere end gerne en phase2 EJ25 med 179 hk i min grønne doka, men hvis forsikringen opdager det i tilfælde af et færdselsuheld med personskade.... det bliver mere end dyrt...
-
Ja alle lyseslukkerne bedes oprette deres egen tråd.
Der findes flere firmaer, både her i Europa og i USA der leverer dele. RJES i England laver endda et koblingshus til at erstatte det originale koblingshus på VW-gearkassen.
-
eller LMB (http://www.lmb-technik.com/index.html).
Det er fine varer
-
Tænder lige et lys for maxx power til t3 folket :-)
-
2,5 er for vild til en t3´er efter min mening. Der skal nogle gode dæk på ellers går det op i hjulspænd i de 3
første gear.
-
2,5 er for vild til en t3´er efter min mening. Der skal nogle gode dæk på ellers går det op i hjulspænd i de 3
første gear.
ku nu være meget sjovt at prøve for os diesel folk, som normalt venter tålmodigt på at nålen når de magiske 90... ikke pine materiellet....
-
90!! det når vi i anden gear på begrænseren , Selv med en ej22...
-
la la la la stop!
Jeg kan ikke tåle at høre det :)
Jeg vil ha!
-
Jeg rammer begrænseren i tredje gear når jeg runder 125 km/t... iflg gps...
-
Det har jeg ikke prøvet. Så stærkt gider jeg ikke og køre i syncroen.
-
Det er ligesom en AAZ. Den rammer også begrænseren ved 125 i tredie gear. Een gang :P
Mvh Jønne Ukendt
-
2,5 er for vild til en t3´er efter min mening. Der skal nogle gode dæk på ellers går det op i hjulspænd i de 3
første gear.
Synes ellers jeg har hørt en glæde med en 2½ hos en vi kender B)
-
Er det normalt her på T3 nettet at en salgsannonce drukner i useriøst pladder ? Jeg kører med en 2,5DOHC i en 800 kg. replica og har da ingen problemer med vejgrebet. Gider I lige ?
En Oettinger T3 har lige over 170HK. Så 150 må da være et passende sted at begynde.
-
Det er det der gør trådene spændende :) . Men du skal skifte til nogle helt andre bremse, for at få det
godkendt. Bla som de gjorde på Oettinge med 170 hk. Og så koster det kassen. Der er et par stykker
der har prøvet det herinde. Det er som Andreas skriver op til max 134 hk = godkendt. Der over = dyrt
Mvh Jes
-
Jo men at skrive at det hele går op i hjulspind. Rolig nu. Det er en motor fra en familiebil.
-
Øv osse ingen hjulspin nu blev jeg lige så glad ;)
Jeg er ret sikker på at en 2,5 vil passe fint i en "tung" bil som en T3
Magter man ikke lednings arbejdet som jeg ikke gjorde så vil jeg anbefale rejs det ser super ud det han laver jeg har også købt køleslange kit osv ved ham alt ser fint ud fra ham
Min motor er dog ikke i bilen endnu så ingen praktisk erfaring ;)
-
Det er skam ikke for at man ikke skal gøre det. Jeg ved bare at den er vild og have i en t3er.