Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Haardberg

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Diverse / Bremseskiver foran, 15 eller 16 mm?
« Dato: 09. Juli 2008 kl: 14:27:41 »
det har vist noget med hvilke kalibre du har. der er 2 forskellige typer/mærker men kan ikke huske hvilke.

Lennart

17
WBX/LBX Fora / Færdig med diesel
« Dato: 24. Juni 2008 kl: 22:54:42 »
Citat fra: "POLLE955"
det er jo det med ledningsnettet som gør mig skør der er ingen i næstved og omegn der kan finde ud af det de spørger bare stel nr . og årgang og fattet ingenting så jeg er kommet til at en hel bil ved siden af min så har man en chance for at lave det rigtigt
hilsen poul


Der ligger et værksted i næstved som jeg næsten tror kunne hjælpe dig med det ledningsnet hvis det var. kan bare ikke huske hvad det hedder, Hvis du køre mod Vordingborg forbi vw forhandleren og så drejer til venstre ved skallegården (hedder den ikke det) og så drejer til højre ind i industrikvarteret ser du en mark fyldt med gamle biler, mest vwere og lidt porscher. jeg er næsten sikker på at han kan hjælpe dig.

Lennart

18
Diesel Fora / Køre på blanding af diesel og planteolie?
« Dato: 10. Maj 2008 kl: 21:57:22 »
Citat fra: "Jens Flensborg"


I taler vel ikke om planteolie?!, det går jeg ud fra.

Jens


Det er planteolie ombygning der er tale om her. Det der  med at lave olien om til biodiesel er jo bare et fordyrende led i kæden og rapsolie kan man jo presse selv hvis man har lyst

Lennart

19
Syncro Fora / DE første 250 km. med tdi
« Dato: 13. April 2008 kl: 22:57:11 »
danke

20
Syncro Fora / DE første 250 km. med tdi
« Dato: 13. April 2008 kl: 22:38:19 »
er der nogen der kan huske hvad den hjemmeside hedder til dem der sælger sydafrikaaudikoblingsklokker og deslign.?

Lennart

21
Syncro Fora / DE første 250 km. med tdi
« Dato: 13. April 2008 kl: 22:15:09 »
Hvor mange hk har sådan en 5 benet audi dieselhakker og hvor langt køre du ca. på literen med den nu. ku' være sjovt at lægge sådan en i baybussen.der er jo massere af plads over motoren ved bare ikke med længden

Lennart

22
Dine Projekter... / Tja... lidt luftkølet i alt vandet... he he...
« Dato: 15. Marts 2008 kl: 16:42:58 »
og spærret er ca. 30% mener jeg. (har selv 2 stk ;-) )

Lennart

23
Dine Projekter... / Tja... lidt luftkølet i alt vandet... he he...
« Dato: 14. Marts 2008 kl: 23:37:59 »
pris?

24
WBX/LBX Fora / Blyfri eller blyholdig benzin
« Dato: 19. December 2007 kl: 06:40:45 »
Citat fra: "WBX Manden"

Kan lige kigge i papirene hvor langt DG'ern kan gå ned i oktan.


92 kan den sagtens gå ned til

25
WBX/LBX Fora / Blyfri eller blyholdig benzin
« Dato: 18. December 2007 kl: 22:19:56 »
har altid kørt rent blyfri, både i mine t3ere men også på mine luftkølede t2ere. ingen problemer der. husk at i usa har de haft blyfri længere tid end os.

Lennart

26
WBX/LBX Fora / kit til volvomotor ?
« Dato: 13. December 2007 kl: 20:23:54 »
Citat fra: "polle_fra_mors"
det var på et tidspunkt oppe at vende at man kan få et kit til sin t3 så en volvo benz motor passer i ?   nogen der ved hvor det fåes?  er det lovligt ?  pris på det ?
?


Flere svenske baybusser er blevet udstyret med volvo motorer og det er forholdsvis nemt da man jo kan bruge volvomotorens svinghjul da starteren sidder på motoren. så er det kun et spørgsmål om at lave en monteringsflange og et evt. afstandstykke til svinghjulet. men km/l mæssigt tror jeg ikke det kan betale sig. volvo motorene er jo ikke kendt for at køre langt og i en hul mursten bliver det bare værre

Mvh. Lennart

27
Diesel Fora / til syn - af med llk?
« Dato: 23. November 2007 kl: 23:55:04 »
Citat fra: "KHSalvesen"
Ladeluftkøler, hvad er det ? Det der, det er bare et dyrere LUFTFILTER Hr synsmand.


Døøhhh den er da fabriksmonteret ik'  :wink:

28
Diesel Fora / til syn - af med llk?
« Dato: 22. November 2007 kl: 23:42:57 »
jeg ville helt klart tage chancen. jeg har været til syn med en type 2 fra halvfjerserne ilagt en 1,9 vandbokser med køler monteret under bunden af bilen. synsmanden havde en alder så han helt sikkert har vist hvad der skulle være af motor i bilen. Han spurgte mig ikke om noget som helst om motoren og jeg nævnte den ikke. Så kør til syn, hold din mund og virk uvidende hvis han spørge til ladeluftkøleren.

Lennart

29
Diverse / ændring af træk på reg.-attesten
« Dato: 30. Oktober 2007 kl: 07:34:37 »
jeg havde en sika som jeg fik vejet ned for at kunne køre med en 2 tons trailer så den er god nok. der er bare ikke megen logik i det. Det skal gøres i synshallen og jeg fik det gjort samtidig med et syn

Lennart

30
Diverse / Gummi-slange T, hvordan kan det laves?
« Dato: 31. August 2007 kl: 14:31:40 »
Citat fra: "Geltzer"
syns mere den der flexslange på generatoren ligner en indsugning til køling af samme.
de sidder ikke på frontmotorbiler hvor generatoren jo sidder lige i luftstrømmenog får masser af kold luft så hvor det kommer af og fra har jeg ingen ide om, har aldrig set det før på andre vw biler.

motoren ligner som der også blir skrevet meget en 1.8 benz


Den slange ser også noget hjemmebikset ud. Den er sat på generatoren med bl.a. krympeflex kan jeg se

Lennart

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9