Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - POLLE955

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 124
1636
Dine Projekter... / Min første bus 1,6D 86
« Dato: 04. Februar 2010 kl: 19:01:39 »
Velkommen til ! . Den ser da fin ud , jeg kan se du mangler et håndtag til skydedøren , det kan du også søge efter herinde , øh kravler du rundt under bilen med de to sokkelsten og en træklods , det kan jeg ikke li at se , der skal ikke mange vindpust til at den hopper ned , hilsen poul gl. tømrer med alle fingre i behold

1637
Syncro Fora / pas på selv syncro kan skride....
« Dato: 30. Januar 2010 kl: 18:18:13 »
Nej hvor ærgeligt ! men det er til at rette op , og det er dem der kommer bagfra der betaler skaden i bagenden , du skal selv betale fronten , sådan er det ved hamonikasammenstød , men op på hesten igen det der kan ske for alle .
hilsen poul

1638
Diverse / mystik i varmeføringen
« Dato: 29. Januar 2010 kl: 18:06:13 »
Det er årgangsbestemt , mener at der kom varme omkring 87- 88 model den jeg købte fra ny i 88 havde varme , det var første gang jeg oplevede det , de glamle jeg havde før havde kold luft , det er træls i den kulde , for de lukker ikke helt tæt .
hilsen poul

1639
Diverse / Adskille spejlhuset til et bøjlespejl, med varme
« Dato: 26. Januar 2010 kl: 22:02:37 »
Altså hvis det skal være billigt , så skær et spejl og lim det på det knækkede med silicone , ( på edidekesyrebasis ) .
hilsen poul

1640
WBX/LBX Fora / hævning og hjul på en 2wd
« Dato: 15. Januar 2010 kl: 21:52:41 »
Jeg har fjedrene til dig , når jeg finder et sæt multivan fjedre , dem jeg har på nu ( næsten nye ) er et sæt uorginale som åbenbart er forstærkede og lidt højere , dem syntes jeg ikke passer til en multivan , så dem skal du få for en 500 kr , hvis du kan vente til jeg får nogle andre .
hilsen poul

1641
Generelt / en næsten blasfemisk tråd
« Dato: 15. Januar 2010 kl: 21:33:32 »
Ja undskyld Jensen !
Det er jo typisk : hvad hovedet er fuld af løber munden over med , men hvis du skal ha lidt gang i salget , skal du nok lige ta et billede og så komme med en pris , det kan også lokke nogen til ,
hilsen poul

1642
Dine Projekter... / Sønderby`s Syncro -Tippe
« Dato: 15. Januar 2010 kl: 00:11:40 »
Ah motor i den anden ende , i de her hybrid tider , så skal du da ha en el motor på fortøjet , så kommer der sgu ryk i dyret , så kan du slå dieselgrisen fra i byen  :lol: .
hilsen poul

1643
Dine Projekter... / Motorskift TD til E2
« Dato: 15. Januar 2010 kl: 00:04:44 »
Tusinde tak Kristian ! det var en super side du der fandt , der er bare det hele , så er det ud til huggerer og finde stumper , den med slangen fra vectra 16v den ku jeg også bruge tak skal du ha .
hilsen poul

1644
Dine Projekter... / Motorskift TD til E2
« Dato: 14. Januar 2010 kl: 23:04:54 »
Kan man evt. bruge en tomgangsregulator fra en wbx , det er næsten samme størelse motor , er der ingen der har nogle bud .
hilsen poul

1645
Generelt / en næsten blasfemisk tråd
« Dato: 14. Januar 2010 kl: 22:56:12 »
Ja men tror du ikke det er i overkanten af hvad der kan godkendes ( sagde ham med 116 hk )
poul

1646
Dine Projekter... / Sønderby`s Syncro -Tippe
« Dato: 14. Januar 2010 kl: 22:43:55 »
Ha- Ha det næste bli vel luftaffjedring , så du lige sænker førehuset inden du hopper ud cool !
det blir sjovt at se den nymalet fed bil .
hilsen poul

1647
Generelt / en næsten blasfemisk tråd
« Dato: 14. Januar 2010 kl: 22:17:51 »
Aha ! den motor kan bruges i T3

1648
Dine Projekter... / Motorskift TD til E2
« Dato: 14. Januar 2010 kl: 20:23:35 »
Hej !
Nu har jeg fået lavet udstødningen om , til en rigtig vw : wbx potte med kat og lamdasonde , så nu siger den ikke en s--- , så kiggede jeg hvormeget plads der er mellem indsugning og motorbrønd , det er 5mm
hvis jeg drejer meget skarbt til højre , kan der godt komme en lille knurrelyd , men det kan man jo bare lade være med , jeg må sige at den motor passer utroligt godt til T3 , man køre dejligt afslappet den køre når du træder på speederer , og ikke som jx hvor turboen lige skal vågne , og så er der super bundtræk i den , men jeg har et problem , den må ha haft en tomgangsregulator , på mannifolden sidder en slange der er sat en bolt i , den vil ikke gå i tomgang når den er varm , hvis jeg tar bolten næsten ud kan jeg styre tomgangen , ved at den får lidt luft , jeg har nu skruet et spændebånd på , så jeg kan afpasse luften så den går i tomgang , men det  er vel uholdbart , er der nogen af jer der kender denne motor som ved hvilken tomgangsregulator den er født med , hvis der er evt. nogen der har en som de vil sælge.
hilsen poul

1649
Diesel Fora / Motorvarmer, og turbo diesel.
« Dato: 06. Januar 2010 kl: 23:09:16 »
Citat fra: "skov"
Ahh, det lyder godt, så får den lov at koge lidt mere her i vinter. :) Er taktikken bare at man tænder en halvtimes tid før man skal køre eller kan man risikere at den "koger over"?

Det lyder godt med turboen. Så føler jeg mig ikke helt så tosset over at have siddet og ventet i tomgang hver gang jeg har brugt bilen de sidste par år. Er ret øm over den, så tæsk får den ikke ligefrem, finder det næsten afstressende at køre i T3'eren i forhold til andre biler.  Kan ihvertfald se meningen med dit "Speed Kills" slogan :) når man tøffer på motorvejen og de andre biler vælter forbi.:P

Nå det gælder også på t3nettet  :lol:

1650
Diesel Fora / Motorvarmer, og turbo diesel.
« Dato: 06. Januar 2010 kl: 23:04:52 »
Jeg ved ikke så meget om hvor længe den skal være tændt , men det skulle være en god ting så man undgår koldstart , som slider meget på motoren , men der er nok nogle der har en , som kan fortælle om opskrifter til dypkoger  :lol:
hilsen poul

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 124