Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - poot

Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 92
1306
Diesel Fora / Så er det endlige ord sagt :(
« Dato: 07. Juni 2007 kl: 18:32:29 »
Hvis du finder ud af noget, vil jeg da gerne med som praktisk gris , men jeg har aldrig prøvet at skifte motor før, så du må prøve at få fat i nogle kyndige også.     Men rent logisk, vil jeg mene du er nød til at pille alt af. Før du kan danne dig et over blik over, hvor meget der skal skiftes, og bestille hjem. Det tager jo også mindst en uge, hvis reservedelene skal sendes langt.

Så regn med hvis du starter adskillelsen en lørdag, kan du nok først køre igen søndag 14 dage efter.

Hilsen Poul

1307
Diesel Fora / Købes. Dobbelt remskive til vandpumpe.
« Dato: 07. Juni 2007 kl: 18:22:00 »
Jeg tror rem skiven er udgået forde det er noget forfærteligt lort. ikke til ar stramme  og tager for hårdt fat hvis der er noget galt.

Skift endelig til 1 rem system. Remmen der skal være  10 x 875 mm

Hilsen poul

1308
Diverse / Lidt billeder af div. detaljer fra Min Berg.
« Dato: 05. Juni 2007 kl: 10:01:33 »
Citat fra: "jensjakob"

Jeg må sige at jeg aldrig i mit liv har set så flot en T3, med så imponerende lidt ferro-oxid.



Det da, det wunderbaum der hænger i forruden. Der gør det.

Hilsen Poul

1309
Diesel Fora / Hælp . Stabil t3- projekt
« Dato: 05. Juni 2007 kl: 09:45:33 »
Umiddelbart kan det jo være et sandkorn, elle jern spån  :? . der har gnavet sig ind i bundkarret.  måske kan du finde et eller der kan rense derinde. Husk ikke at ødelægge vinklen på hullet.

hilsen
Poul

1310
Diesel Fora / Højteknologisk transformation fra CS/JX-topstykke til KY
« Dato: 05. Juni 2007 kl: 09:12:49 »
Citat fra: "Jarl"

Enig! Og da din har 1) oliesprøjt under stemplerne, 2) ingen turbo, 3) oliekøler og 4) sikkert også wasserkit - så er dit problem vel snarere at opnå drifttemperatur... :wink:


Det er sgu da derfor han går og skruer på pumpen :wink:

@ jensjakob    Tak for rådet.  klistre måske alle huller til med gaffa tape, i stedet for. men støvsuger udemærket..    Afventer lige Jarl's forsøg, GODT VI HAR HAM :)

Mange hilsner
 :lol:

1311
Diesel Fora / Højteknologisk transformation fra CS/JX-topstykke til KY
« Dato: 04. Juni 2007 kl: 10:06:33 »
Ups du har sgu da ret..  :shock:
   
 Men nu ved jeg ikke lige, om JX blokken har adgang til vand der. DET ER SIKKERT NOGET JARL har undersøgt. han har jo så mange blokke 8)  Ellers var det jo værd at overveje, hvis det gavner kølingen og topstykket.    

NU ER DET MANDAG :lol:

1312
Diesel Fora / Rejse forberedelse + ringen ved kørsel i 4. 5. gear?
« Dato: 03. Juni 2007 kl: 22:40:37 »
Traktorer op til midt 70 erne skulle også have dobbelt udkobling hvis det siger dig noget :lol:

1313
Diesel Fora / Højteknologisk transformation fra CS/JX-topstykke til KY
« Dato: 03. Juni 2007 kl: 22:31:03 »
---- Er det det jeg skal gøre når jeg skal sætte den nye blok på. købe en KY toppakning i stedet for en JX. og bruge den som skabelon til at bore huller i blok og top. 8)  8) [size=18]Men hvad med bore spåner .[/size] Skal vi satse på at olie filtret tager dem.  :?  :?  :?


MÅ Hellere lade være

1314
Dine Projekter... / Overhaling af dieselsystemet
« Dato: 30. Maj 2007 kl: 22:57:27 »
Citat fra: "casper"


Vi kan jo ikke have at Team SDS ikke har den tekniske dokumentation i orden


Er det et nummer i tager ud og optræder med :lol:  :lol:

hilsen Poul

1315
WBX/LBX Fora / Tjekliste til Bergwacht WBX
« Dato: 30. Maj 2007 kl: 16:47:21 »
hej parkhave.
Kan forstå du har vundet licitationen

Hvornår tager du afsted.

Hilsen Poul

1316
Dine Projekter... / Slagte bil og sparke dæk på lørdag
« Dato: 16. Maj 2007 kl: 18:44:55 »
Citat fra: "Quark"
hov hov mølle nu skal du ik genere jan´s værksted......



Quark :D


 :lol:  nej der skal bare lige et par tagplader på.  og lidt brædder  , så kører det.

hilsen poul

1317
Dine Projekter... / Oliekøler montering samt første erfaringer
« Dato: 14. Maj 2007 kl: 23:07:47 »
Så vidt jeg husker , så har de nye biler der kan køre 30000 til 60000 km pr olie skift, en eller anden føle ordning der kan måle oliens viskositet. og give lyd fra sig, hvis der skal skiftes olie ekstraordinært :). Vores firmabil peagout boxer, kan køre 30000 pr skift. Den kan fortælle alt. og får skiftet olie, godt 2 gange årligt.
 Men desv kan den ikke varme kabinen op :cry:

Men kan man ikke bare holde sig til VW's  anbefalinger med 7500 km mellem skiftene. så kan det da ikke gå helt galt.

Den golf jeg købte havde vist ikke  fået skiftet længe. efter jeg skiftede, skulle den pludselig køre 3 gange så langt, før motoren var varm. Så der har olien ikke haft så stor smøre effekt.

hilsen poul

1318
Dine Projekter... / Slagte bil og sparke dæk på lørdag
« Dato: 12. Maj 2007 kl: 23:49:51 »
Tak for i dag .  altid hyggeligt at møde ligesindet :)

Og tak til mølle.  fint sted du har.

hilsen poul

1319
Dine Projekter... / Slagte bil og sparke dæk på lørdag
« Dato: 11. Maj 2007 kl: 20:20:54 »
Citat fra: "WBX Manden"
Håber jeg får tid og lov til at kigge forbi  :roll:


JA vi skal ikke forhindre dig :wink:  :wink:   og hvis vi ikke gør. hvem skulle så.
MAN ER VEL HERRE I EGET HUS 8)  8)

Mølle du må gerne sætte 2 kopper kaffe mere over.
hanne ville gerne med, og så har jeg også fået lov til at komme med. :P  :lol:

1320
Diesel Fora / En formiddag hos vw i køge
« Dato: 11. Maj 2007 kl: 20:06:33 »
det med stelnummeret virker forøvrigt også hos tsvansen  :?

Hvis man fordyber sig i denne herlige side på nettet, (forordet til T3 nettet), vil man kunne læse, at det er en T2.5 også kaldet T3 som vi alle er interesseret i.  


   Noget med at bil tyben, er opkaldt efter den blanket ,som den er blevet anmeldt på, fra fabrikkens side. Vw fandt så ud af at Folk kaldte den for T3.  og fremtidens transportere blev så kaldt T4 og T5..

hilsen

Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 92