Forfatter Emne: Benzin for min dør  (Læst 1158 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Benzin for min dør
« Dato: 01. November 2007 kl: 19:56:58 »
Hvad er den statistiske chance for at hunden gør, fordi der er strandet en T3 udenfor mit hus. ?

I hvilken side sidder Bilens batteri på en 112 Hk Wbx. ? Han havde to, det venstre var skiftet til nyt, så han fik lov at låne et batteri til højre side, så den ku køre igen.

En sænket Dark black wbx, med oumpf oumpf anlæg, extra skørter og mange fine forlygter. Han lovede at oprette en profil på T3NETTET.

He's all yours.
Kurt - 25115788

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Benzin for min dør
« Svar #1 Dato: 01. November 2007 kl: 20:12:50 »
Citat fra: "xploader"
Han har lige købt den i DBA, i Århus.
Den var i først på ugen, med defekt batteri  :lol:

Godt du fik ham fanget ind i folden :wink:

Yes det er den. Skydedøren er dog ret medtaget.

9K usynet, på gule. Vi regnede lige lidt på. Flotte drejesæder, stereo med DVD, skørter, front, kørende 112 wbx. skyderude. Vistnok en OK pris.

kurt
Kurt - 25115788

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Benzin for min dør
« Svar #2 Dato: 01. November 2007 kl: 21:37:15 »
Yeps. Så den godt. Blev vistnok solgt p.gr.a. penge mangel.
Ser da helt ok ud.  :D

Mads-kaa

  • Gæst
Benzin for min dør
« Svar #3 Dato: 01. November 2007 kl: 22:38:43 »
Citat fra: "KHSalvesen"
Hvad er den statistiske chance for at hunden gør, fordi der er strandet en T3 udenfor mit hus. ?

I hvilken side sidder Bilens batteri på en 112 Hk Wbx. ? Han havde to, det venstre var skiftet til nyt, så han fik lov at låne et batteri til højre side, så den ku køre igen.

En sænket Dark black wbx, med oumpf oumpf anlæg, extra skørter og mange fine forlygter. Han lovede at oprette en profil på T3NETTET.

He's all yours.


Højre side "motor"-batteri, venstre side "forbrugs"-batteri, men det har du jo nok erfaret nu!

/Mads