T3 Fora.. > Syncro Fora

Pille forhjulsnav af

<< < (2/4) > >>

BlackChart:
Skal have skiftet boltene deri til nogle længere, og de kan ikke komme ud af flangen når den sidder monteret, de går simpelthen imod "benet" (hvad hedder det egentligt) bagved...

Jarl:
ROFL.... Du er simpelthen klar til at splitte dit fortøj ad og måske risikere to gode (og dyre) hjullejer for at få aluer på, right? :wink:

BlackChart:
Nej, det er jeg faktisk ikke, men har ikke monetos nok til både at skifte dæk OG støddæmpere på bilen, og jeg har 4 stk. ali'er liggende med dæk hvor der er MASSER af mønster på...

Men det ender nok med at jeg gør det alligevel (splitter fortøjet ad :D) Busschmiede vil have 315,- (rundt regnet) for et lejer til en side, og det er komplet med alt hvad der skal bruges af nye dele...

BlackChart:
Hmmm...Boltene var sq vist lange nok på forakslen :D

Bagpå med de originale bolte kunne jeg skrue møtrikkerne ca. 4 - 5 omgange, på forakslen med de originale kunne jeg skrue dem hele 11! omgange inden de sad fast, og så klarede momentnøglen ca. 1 omgang mere inden den klikkede...

BlackChart:
Ved Jan's hjælp fandt jeg denne tråd: http://t3nettet.dk/viewtopic.php?t=2662&highlight=hjulbolte

Dvs. mine 11 + næsten 1 må være rigeligt :D

Så tror jeg sq jeg kører på alisutter nu :D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version