0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg går og tænker på om der ikke også kan spille det ind, at det er i den side motoren er fastgjort til kopling og gear.Alle teorier er i spilHar der været slid på hovedlejer,slidt pakning,dårlig kopling med uballance. Nope. Alle lejer - hoved- plejl- og pilotlejer er i superstand. Koblingen er slidt, men glider ikke og fungerer OK. Kan dimensionerne på krumtappen være så små, at der opstår ustabilitet - vrid, ved høj belastning,(fx trailerkørsel.)Hmm - jeg har haft rigtig rigtig krumtappe i hænderne, og jeg synes faktisk, at den, jeg kører med er i top-ti. Søler und alles er i toptilstand. Intet er efterbearbejdet - alt i originale mål og den har nymål på sølerne. Trailerkørsel slider - ingen tvivl om det, men alle mine andre motorer har også fået lov at arbejde for føden - når de er varme forståes - og jeg har slidt adskillige JX'ere op, men jeg har aldrig set så markant forskel på de enkelte cylindres tilstand.Nu har jeg gudskelov ikke så meget forstand på motorer:lol: Mon ikke du undermelder dine kort lidt... :wink:Hilsen Poul
sådan en har jeg på lager, hvis der er nogen, der vil eksperimentere med det : )Jarl, put nu en ordentlig motor i den bil... aaz med oliekøler,80 graders thermo. og ic... ahahahahhaaaaø.. øhhh... ja
Ej, jeg er glad for min aaz og den bliver indtil videre, hvor den er... min kan accerelerer op af bakkerne i 5... haha! sikke en bil, man kunne have med en ordentlig gearkasse!