0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der ikke også noget om, at Iveco turbomodeller SKAL gå 2 min. tomgang før endeligt stop ?Synes jeg kan erindre noget om et grusomt motorhavari for en, der "glemte" det lille obligatoriske pusterum.
Og nu sidder jeg så og funderer over, hvad det er, som kan dræbe en så hamrende stærk konstruktion ved for mange omdrejninger ?Jeg ved, at volvo ialtfald en gang kørte med et symbol for knækket krumtap i deres omdrejningstællere (F.eks i de kære F85 og F86 modeller )Er det plejlstængerne der tamper så hårdt, at krummerikken opgiver, at holde sig i et stykke ?Eller er det lejerne der taber kampen først ? Måske en kombination af begge dele
Jeg mener at begrænsningen for en AAZ´er ligger i stemplernes middelhastighed der bliver for høj
I øvrigt kan jeg kun begræde, at jeg ikke for længst har lavet JX'eren til en 1,7'er. Jeg imponeres dagligt over dens kraft og kultur. Hold da bøtte, hvor kører den godt.