T3 Fora.. > Syncro Fora

Drømme t3 / Turtlesbilen

(1/16) > >>

CarstenAS:
Jeg har før jul hentet min nye T3 syncro 1.9 dg dobbelt kabine og med glasfiber hard top. (gl ktas bil) Den er fra 89 har óg har ikke kørt siden 2001.  Der skal ny udstødning på . Hvad skal jeg vælge når pris og kvalititg skal passe sámmen?  

4 hjuls trækket virker men jeg ken dog ikke få spær lamperne til at lyse.  Som jeg har læst div. indlæg skulle det være nemt nok at få til at virke igen.

Herr_Jensen:
Hey og velkommen

 
Dit 4hjulstraek er permanent saa det skulle s0rme gerne virke : ).

 MHT. dine diff. locks saa kan du evt. starte med at checke hvordan de tynde gummi slanger som gaar ned til vakuum daasen  har det. Selve daasen sidder paa siden af gearkassen og er blaa. Ikke til at tage fejl af. Hvis du ogsaa har diff. lock paa fort0jet saa skal du bare finde en daase magen til oppe forand.

 Hvis den har staaet stille siden 2001 kunne der maaske godt vaere ballade med dem.

 Jeg saa en r0v fed Syncro i weekenden som var s0lvgraa  og havde reserve daekket siddende bagpaa - Var det dig?

 - Jensen

PS: MHT. udstødning saa gaar jeg selv og taenker paa det samme... Er meget interesseret i at h0re hvad du finder ud af.

CarstenAS:
Hej
nej det var ikke mig, min er orange.
Har de ikke alle sammen vicose mellem fordif og kadan aksel.?

Mølle:

--- Citat fra: "CarstenAS" ---Hej
nej det var ikke mig, min er orange.
Har de ikke alle sammen vicose mellem fordif og kadan aksel.?
--- Afslutning på citat ---


De er allesammen født med visco indbygget i fortøjet. Viscoen er en lukket beholder på str. med en bøtte med 1 l maling. Den sidder i direkte forlængelse af kardanens indgang.

CarstenAS:
Her er den så.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version