Off topic > Generelt

Skift fra gule til hvide

(1/9) > >>

BlackChart:
Ja ja, vi går stadig og snakker lidt om at skifte plade farve på nummerpladerne :)

Hvordan gør man helt nøjagtigt hvis man vil have en vurdering af hvad man skal af med i afgift (uden at binde sig til noget)??

Vil gerne have et beløb fra myndighederne INDEN det evt. bliver en realitet...

IM foreslog det selv over dagens morgenmad (hvad har jeg gjort rigtigt=?? :D ;))...

bos1:
du binder dig ikke til noget ud over at når først man har spurgt på et bestemt stelnr er det den pris der gælder
også selv om der går et par år før man betaler

casper:

--- Citat fra: "BlackChart" ---
 (uden at binde sig til noget)??


--- Afslutning på citat ---

Som bos1 skriver, så er det netop det du gør når du får en pris. Når prisen ligger der, så er den den pris der gælder på det stelnummer, og det er på landsplan

BlackChart:
At prisen er den der gælder selvom man venter er i og for sig ikke noget problem, for det er enten eller :)

Jeg havde bare fået den opfattelse at når man søgte om det, så hang man på skiftet, men det er måske bare noget jeg har fået galt i halsen?!

Djursland:
ja morten det har du fået galt i halsen sammen med morgen kaffen da hun sagde at i kunne skifte pladefarve

det er bare en forspørelse du laver og så er det op til dig selv om du vil gøre det eller ej

eller du kan betrakte det som et tilbud fra told og skat der er ingen der tvinger dig til at indfri det

det ville være bisset vil jeg nok synes

ja goddag jeg vil lige høre prisen på hvide plader til min syncro

ja det bliver lige 40,000 kr hvordan vil de batale hr for betale det skal du komme til  

Mvh Djurs  :lol:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version