Vores biler. > Din bil...

Den Brune Bisse (Kommandørbussen)

<< < (2/7) > >>

wilson:
hvis en motor står stille over længere tid kan olien løbe fra pumpen og den har så svært ved at selvansuge. Et trick kan være at løsne oliefilteret da pumpen dermed ikke har et modtryk den tillige med skal overvinde.

dokajønne:
NÅRE JA...
Og så har jeg lagt vognen på bilgalleri.dk................
[size=18][/size]HVOR GAMMEL ER MAN SÅ!!!!!!

jensjakob:
Ej Jønne, havde du været hurtig med boremaskine dagen før din fødselsdag?, så havde jeg jo kørt hjem i den............

Men godt at høre at det bare var det. Hvad med vandet - drikker den eller var den bare gammel søk?

Og nej, det der boblen under skinne er IKKE rust, bare lidt boblen. Det er set meget værre. Er der hul ud, når nu ser på det indefra? Kan det overhovedet ses indefra?

PARKHAVE:

--- Citat fra: "dokajønne" ---NÅRE JA...
Og så har jeg lagt vognen på bilgalleri.dk................
[size=18][/size]HVOR GAMMEL ER MAN SÅ!!!!!!
--- Afslutning på citat ---


Et forsigtigt gæt lyder på ml. 15 og 19 ????

" yo Mann, vildt fede retro ruller med LOL kråmkabsler såårn helt old skool do ve' ---- yeah." 8)  8)

Yeah jeg ska' ha fedt sterjo og voldsænket som min gamlæe manta osså 400 hypper i stalden - det rygger  :twisted:

ps. sæt kasketten omvendt, træk bukserne ned under ballerne og kast nogle håndtegn, så kan du sikkert selv fortsætte stilen :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Men altså, bilgalleri eller imamer aside - bilen ser faktisk rigtig godt ud, og hvis ikke sådan en ældre brun sag kan lave et hyggeligt indspark i den danske vognpark, så er der intet håb for biltosser som os

dokajønne:

--- Citér ---hov hov. der er den ene af mine vogne også inde  30år  
--- Afslutning på citat ---


Har set dig   og givet din nice slæde høj credit....dér!

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version