T3 Fora.. > WBX/LBX Fora

2,1 i med kat

(1/2) > >>

christian:
Hej Leif
Det problem du beskriver kan lyde som , " the vavagon syndrome ".
Det kan afhjælpes med en lille elektrisk komponent koplet til ledningen
fra luftmængdemåleren.
prøv at gå ind på syncro.org

hilsen christian

WBX Manden:

--- Citat fra: "christian" ---Hej Leif
Det problem du beskriver kan lyde som , " the vavagon syndrome ".
Det kan afhjælpes med en lille elektrisk komponent koplet til ledningen
fra luftmængdemåleren.
prøv at gå ind på syncro.org

hilsen christian
--- Afslutning på citat ---


Goddag Hr. Hansen

Ja, det problem kender du alt for godt til..

Det lader til kun at forkomme på MV'erne, har du lagt mærke til det ?

christian:
Hej Rasmus
jeps , tror nok det hænger sammen sådan , at digijetstyringen på DJ
kun styrer indsprøjtningsdyserne mens digifant på MV også tager fat
i tændningen.

christian:
Den der el-dims hedder forøvrigt :vw afm harnes, part nr. 025 906 302

christian:
Hej special
Det ser ud til at før omtalte el-dims er en tantal-kapaciator der reducere
eller udjævner de spændingsudsving fra luftmængdemåleren , forårsaget af ,at denne efter nogen tids kørsel. Typisk kan man efter at motoren er gået ud køre vidre , som om intet var hændt. Dog det sker kun for digifant .

ps hvis man ved noget om el kan en sådan indretning laves for under tyve
kroner (har ikke selv erfaring med disse øvelser men åprøver at skaffe nogle specs ) .

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version