T3 Fora.. > WBX/LBX Fora
2,1 i med kat
christian:
Hej Leif
Det problem du beskriver kan lyde som , " the vavagon syndrome ".
Det kan afhjælpes med en lille elektrisk komponent koplet til ledningen
fra luftmængdemåleren.
prøv at gå ind på syncro.org
hilsen christian
WBX Manden:
--- Citat fra: "christian" ---Hej Leif
Det problem du beskriver kan lyde som , " the vavagon syndrome ".
Det kan afhjælpes med en lille elektrisk komponent koplet til ledningen
fra luftmængdemåleren.
prøv at gå ind på syncro.org
hilsen christian
--- Afslutning på citat ---
Goddag Hr. Hansen
Ja, det problem kender du alt for godt til..
Det lader til kun at forkomme på MV'erne, har du lagt mærke til det ?
christian:
Hej Rasmus
jeps , tror nok det hænger sammen sådan , at digijetstyringen på DJ
kun styrer indsprøjtningsdyserne mens digifant på MV også tager fat
i tændningen.
christian:
Den der el-dims hedder forøvrigt :vw afm harnes, part nr. 025 906 302
christian:
Hej special
Det ser ud til at før omtalte el-dims er en tantal-kapaciator der reducere
eller udjævner de spændingsudsving fra luftmængdemåleren , forårsaget af ,at denne efter nogen tids kørsel. Typisk kan man efter at motoren er gået ud køre vidre , som om intet var hændt. Dog det sker kun for digifant .
ps hvis man ved noget om el kan en sådan indretning laves for under tyve
kroner (har ikke selv erfaring med disse øvelser men åprøver at skaffe nogle specs ) .
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
Skift til fuld version