0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nej,jeg ved ikke hvor meget det er. Ligner 10-20 mm.Frk G er skamsænket, men har stadig kørekomfort - og ligger stabilt på vejen - selv i kraftig sidevind.Og jeg kan læsse 7-800 kg uden problemer med hjul der går på.Til gengæld koster det i dæk. Den er svær at justere camber på.
Citat fra: "elmo"Jeg kunne også godt bruge et sæt fjedre, men de skal sænke mindst 70 mm. Sig endelig til hvis det er noget du kan klare.Er du helt med på hvilke kosekvenser (og dertil hørende modificeringer) det har for hjulgeometrien at sænke mere end 50-60 mm ?
Jeg kunne også godt bruge et sæt fjedre, men de skal sænke mindst 70 mm. Sig endelig til hvis det er noget du kan klare.
Citat fra: "WBX Manden"Citat fra: "elmo"Jeg kunne også godt bruge et sæt fjedre, men de skal sænke mindst 70 mm. Sig endelig til hvis det er noget du kan klare.Er du helt med på hvilke kosekvenser (og dertil hørende modificeringer) det har for hjulgeometrien at sænke mere end 50-60 mm ?Jeg har 45mm på nu + fjedrene er varmet for at få den længere ned.Her skal den gerne blive nede - men helst med fjedre der ikke har fået varme ;o)
@Rasmus: Jo, der er kantsten foran bilen. Jeg kører med 14R185 dæk - der er ikke plads til meget mere.Foran er de mest helt op i skærmkassen, når jeg kigger ind på siden af bilen kan jeg ikke se overkanten af dækket..........Jeg er ret overbevist om at pga at det er de gamle bærearme foran, der har en anden udforming, så er bilen strøget ret langt ned...Jeg måler når jeg på et tidspunkt har en tommestok med ud, og kan gøre det uden at fryser nallerne af :-)
Ok, så du har også skiftet støddæmpere, justeret spidsningen, og justeret camber på alle 4 hjul ?Det er bare nogle af de letløselige problemer ved sænkning...Siger begreber som camber gain, scrub radius og bump steer dig noget ?