T3 Fora.. > WBX/LBX Fora

vand

(1/5) > >>

bos1:
jeg har lige skiftet vandpumpe og termostat (helt nyt begge dele) men det er ligesom om at der ikke er cirkulation i det med det resultat at den bliver meget varm

faktisk er det som om at vandet aldrig forlader motoren og kommer op til køleren

har prøvet at pille de 2 slanger der går op til køleren af og puste i dem og der er der gennemgang

Djursland:
hej hej med dig

nu er det jo ikke mit område mht wbx motor..  

men det lyder som en luft bobbel et sted... prøv at lufte den ud..

jeg ved ikke om det er samme fremgangsmåde som ved en oliebrænder med det er der nok nogle wbx folk der kan foklare hvordan det gøres bedst...

Mvh Flemming  :lol:

bos1:
nu er det jo en x oliebrænder så den kører med køleren fra dengang men udluftnings skruen er proppet af  så jeg kan ikke udlufte den den vej

grunden til jeg skiftede dele var at når den stod i tomgang blev den varm og når den så fik lidt gas faldt temperaturen

så prøved jeg at pille termostaten ud men så startede balladen

troede så at vandpumpen var stået helt af
skiftede den men har stadig problemet :evil:

findes der en anden måde at lufte systemet ud på

bos1:
slet ingen der har en ide hvad det kan være eller hvad man skal gøre  :P


er ved at løbe tør for ideer
er faktisk ved at gå lidt i panik  :shock:

Haardberg:

--- Citat fra: "bos1" ---nu er det jo en x oliebrænder så den kører med køleren fra dengang men udluftnings skruen er proppet af  så jeg kan ikke udlufte den den vej



--- Afslutning på citat ---


Hvad er det helt præcist der er proppet af? Hvis det er udluftnings skruen på køleren så er det jo bare en prop som skal løsnes et par omgange

lennart

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version