Forfatter Emne: Peter Belli bløder  (Læst 5159 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mølle

  • Gæst
Peter Belli bløder
« Dato: 10. April 2009 kl: 19:20:47 »
Hvis der er noget, som Bo og jeg kan... Så er det at pille motor ud...

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Peter Belli bløder
« Svar #1 Dato: 10. April 2009 kl: 20:28:33 »
Har du nogen sinde tænkt over, hvorfor der er sådan nogle køreramper hele vejen hen på en autotrailer?
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Mølle

  • Gæst
Peter Belli bløder
« Svar #2 Dato: 10. April 2009 kl: 21:15:17 »
Citat fra: "Jarl"
Har du nogen sinde tænkt over, hvorfor der er sådan nogle køreramper hele vejen hen på en autotrailer?

'
Næ... hvad mener du?? Tror du at producenten har ment, at man skal køre bilen op, i stedet for bare at kaste den ned fra liften med et hult drøn??? Jeg har aldrig prøvet andet.... Kan det være derfor at den kan tippe??? Jeg troede kun at det var beregnet til, nå jeg skulle læsse af hos køberen.. Kronborg jern og metal....?????

Det åbner jo helt nye muligheder... Tror du bare at man kan køre en hel bil op ved egen kraft???? nej... Det kan man da ikke... ikke med denne her.... Det er der aldrig nogen der har gjort.....

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Peter Belli bløder
« Svar #3 Dato: 10. April 2009 kl: 22:32:17 »
:lol:
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Peter Belli bløder
« Svar #4 Dato: 10. April 2009 kl: 22:33:50 »
Var i kommet i tvivl om, hvilken ende motoren befandt sig i ????
Synes også der røg et fortøj med i købet ?

 :D  :D  :D

Bo

  • Gæst
Peter Belli bløder
« Svar #5 Dato: 11. April 2009 kl: 10:58:49 »
Ja vi er ved at være rimelig hurtige mht. at pille motor ud. Nu klarer vi det på under en time  :wink:  (rekorden er 52 minutter - hvis nogen skulle have mod på at tage udfordringen op 8) ) ...derefter kom turen til div. kabler, køleslanger (de lange under bunden) trækaksler, fortøj, fjedre m.m.

Endelig skal lægges at vi når at konsumere 6 dåse-colaer, 5-6 blå Kings (ut.) og får ordnet verdenssituationen, både den globale og den lokale :D  :D  :D

Når det så er overstået, er udfordringen at finde den mest "interessante" måde at få liget ned på traileren igen. Og her er Mølle en særdeles kreativ og modig mand  :shock:  :?

 :lol:  :lol:  :lol:

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Peter Belli bløder
« Svar #6 Dato: 11. April 2009 kl: 19:15:32 »
Gælder det også demontering af motor & gearkasse på en Volvo 460 ? Så vil jeg godt lege med ....
(Hvis jeg må tage den komplet med forbroen al`så )

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Peter Belli bløder
« Svar #7 Dato: 11. April 2009 kl: 19:17:53 »
Citat fra: "Bo"
(ut.)


Er det Uden Tjære; ja undskyld, jeg er ikke ryger og har heller ikke forstand på dette :?

Hinze

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Peter Belli bløder
« Svar #8 Dato: 11. April 2009 kl: 22:31:50 »
Nu er jeg meget nyshgerrig.

Mölle/Bo - hvordan kommer bilen ned fra liften - og er det en bane eller 4-punkt?

Jeg ser noget for mig m lecablokke stablet paa trailer, ind under 4 soejle 4 punkt lift, ned m bilen paa trailer.

Men tror jeg tager fejl. Har ogsaa et andet billede af Bo og Mölle som bare tager fat i hver sin side og loefter bilen ned...

Tror ogsaa jeg tager fejl der.

Men hvordan saa?

JJ, nysgerrig
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Bo

  • Gæst
Peter Belli bløder
« Svar #9 Dato: 12. April 2009 kl: 07:45:59 »
Citat fra: "Hinze"
Citat fra: "Bo"
(ut.)


Er det Uden Tjære; ja undskyld, jeg er ikke ryger og har heller ikke forstand på dette :?

Hinze


Bare det var så vel  :? Næhh det er bare fordi det kun er mig der har behov for rygepause.....Mølle stopper ikke for noget :wink:

Bo

  • Gæst
Peter Belli bløder
« Svar #10 Dato: 12. April 2009 kl: 07:48:44 »
Citat fra: "jensjakob"
Nu er jeg meget nyshgerrig.

Mölle/Bo - hvordan kommer bilen ned fra liften - og er det en bane eller 4-punkt? 2 søjlet, 4 punkts lift

Jeg ser noget for mig m lecablokke stablet paa trailer, ind under 4 soejle 4 punkt lift, ned m bilen paa trailer.Ingen Lecablokke, men 4 hjul

Men tror jeg tager fejl. Har ogsaa et andet billede af Bo og Mölle som bare tager fat i hver sin side og loefter bilen ned... Det prøver vi sq næste gang :wink:

Tror ogsaa jeg tager fejl der.

Men hvordan saa?  Det er svært at forklare, skal opleves (gyser stadig lidt)
JJ, nysgerrig

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Peter Belli bløder
« Svar #11 Dato: 12. April 2009 kl: 08:07:36 »
Citat fra: "Bo"
Citat fra: "jensjakob"
Nu er jeg meget nyshgerrig.

Mölle/Bo - hvordan kommer bilen ned fra liften - og er det en bane eller 4-punkt? 2 søjlet, 4 punkts lift Hvad mener i med alle de punkter.?

Jeg ser noget for mig m lecablokke stablet paa trailer, ind under 4 soejle 4 punkt lift, ned m bilen paa trailer.Ingen Lecablokke, men 4 hjul

Men tror jeg tager fejl. Har ogsaa et andet billede af Bo og Mölle som bare tager fat i hver sin side og loefter bilen ned... Det prøver vi sq næste gang :wink:

Tror ogsaa jeg tager fejl der.

Men hvordan saa?  Det er svært at forklare, skal opleves (gyser stadig lidt) Jamen hvor er billederne, altså ikka af gyset, men manøvren.
JJ, nysgerrig


Kurt
(PS - Ligger der pæne sauger udstødninger på hylden.)
Kurt - 25115788

Bo

  • Gæst
Peter Belli bløder
« Svar #12 Dato: 12. April 2009 kl: 13:05:53 »
Der blev ikke taget billeder denne gang, vi havde travlt med at sørge for at bilen holdt balancen :shock:  :wink:

2 søjler - 4 løftepunkter  :!: Hvad er det du ikke forstår  :?:  :wink:

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Peter Belli bløder
« Svar #13 Dato: 12. April 2009 kl: 15:29:00 »
Citat fra: "Bo"
Der blev ikke taget billeder denne gang, vi havde travlt med at sørge for at bilen holdt balancen :shock:  :wink:

2 søjler - 4 løftepunkter  :!: Hvad er det du ikke forstår  :?:  :wink:HVILKE ANDRE MULIGHEDER ER DER. ??? 3 punkter 2 punkter ????


Kurt
Kurt - 25115788

Bo

  • Gæst
Peter Belli bløder
« Svar #14 Dato: 13. April 2009 kl: 08:47:19 »
Citat fra: "KHSalvesen"
Citat fra: "Bo"
Der blev ikke taget billeder denne gang, vi havde travlt med at sørge for at bilen holdt balancen :shock:  :wink:

2 søjler - 4 løftepunkter  :!: Hvad er det du ikke forstår  :?:  :wink:HVILKE ANDRE MULIGHEDER ER DER. ??? 3 punkter 2 punkter ????
Lige præcis  :wink:
Kurt