Ekstra olie første gang - ellers som sædvanlig. Og ja, den lufter selv ud - når oliepumpen går med fulde snoninger og laver 5 bar, så spuler olien jo igennem.
Derfor står der også altid "gammel" olie tilbage i slangerne. I starten bekymrer man sig meget over det - nogen kunne endda for år tilbage have set mig løsne slangerne og blæse den gamle olie ud ved olieskift vha. trykluft - men efterhånden som man bliver voksen, holder man op med den slags... Og for resten - når man har 3 olieskift på 10.000 km, så er det jo ikke noget, der hedder "gammel" olie. På samme måde er det med olietermometre. I starten køber man sig fattig i instrumenter, for man skal jo se, hvad nyanskaffelsen kan udrette, men efter et par år bliver det temmelig monotont at glo på en nål, der er ligger så stabilt på 80-90 grader, at man kunne tro, at den var malet på indersiden af glasset... Så ryger termometeret ud og man kaster sig over noget andet. Selv er jeg - med 10 års forsinkelse - lige kommet til CD-veksleren. Hold da op det er genialt - 10 skiver med Bowie i, og så er der uafbrudt glamrock fra Viborg til Berlin... :wink: