Forfatter Emne: T3 DK - en ny forening under opsejling...  (Læst 11880 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #30 Dato: 10. December 2009 kl: 22:22:30 »
Jeg elsker jer allesammen og vores dejlige biler - og det dejlig uformelle i T3nettet.

Jeg donerer til driften når jeg husker det.

Vi er alt for få aktive ejere, til at vi udgør nogen interessant interessegruppe at pleje med rabatter osv nogen steder.

Lad os holde fast i det utraditionelle, og pleje rabatter osv via andre gode VW klubber, og støtte dem.

Rabat -det kræver volumen - og det har vi ikke (udover i læssekapacitet)

JJ
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.766
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #31 Dato: 10. December 2009 kl: 22:33:39 »
Alle må spørge dumt , det er jo kun de kloge der syntes det er dumt , A . Jespersen ta det roligt , T3nettet er der for at blive , en klub er for at spare lidt i forsikring , når bilen er gl. nok , de træf der er nu er ok , lidt her og lidt der , en klub bliver ikke til mere end dem der laver den gør den til , det eneste den har med T3nettet at gøre : er det er folk derfra der opretter den , du bestemmer selv om du vil med . hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

ibber

  • Gæst
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #32 Dato: 10. December 2009 kl: 22:35:42 »
ja skal man ha nogen rabatter der batter skulle man nok lave en stor type2 klub som gælder alle fra 1950 - 2010 , så har man lidt større magt i sine anstrengelser og lige pludselig minimum måske 5000 medlemmer i ryggen. og man kunne lave lidt større arrangementer , men igen , det kræver en masse arbejde fra nogen ildsjæle , og foreningsarbejde er desværre ikke så trendy i dagens danmark ...

men jeg skal nok bakke om en T3 klub , når der er noget spændende at bakke op om.
alt andet ville da være mærkeligt , ville det ik - men er pt medlem af hele tre forskellige vw
klubber , så der bliver da et prioteringsspørgsmål , det er ikke nogen hemlighed.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #33 Dato: 10. December 2009 kl: 22:50:14 »
Citat fra: "adman"
Hov hov, Hinze, håber ikke at jeg skal føle mig truffet her  :oops:


Næ nej adman, ikke dig.

Jeg mener der er stor forskel på at spørge og få svar, takke for svaret og blive klogere; også spørge om et eller andet forvente svar hurtigere end der er spurgt, hvorefter der der hverken gives tilbagemelding eller anerkende indlevelsen af de svarende. (det blev måske lidt kryptisk, men mon ikke I kan gennemskue indholdet)

Hinze

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #34 Dato: 10. December 2009 kl: 23:34:10 »
Hvorfor al hype'en her?

Hvis nogen har trang til en klub, så fint for mig - alle kan jo lave de klubber, de har lyst til - det er ikke nogle andres bord. Personligt hygger jeg mig gevaldigt med t3nettet og den skønne uformelle tone. Falder jeg over et indlæg, hvor jeg har svaret i min autistiske hjerne, så prøver jeg at formulere det, er der nogle, der har fortjent at blive kærligt drillet, så forsøger jeg det (med større eller mindre held!), og har jeg relevante eller irrelevante spørgsmål, så stiller jeg dem hæmningsløst. På den måde er det fint for mig, og jeg ønsker det ikke anderledes. Jeg er fascineret af alle de skønne mennesker og T3ere, hvoraf en del snart har 5-års-jubilæum i hinandens bekendskabskreds, jeg elsker at følge snirklede tuskhandler mellem passionerede entusiaster, der allesammen gerne netop vil eje de uundværlige bøjlespejle eller med fornøjelse sender en bestilling afsted til Canada for at få clips til lygtejustering. Kære venner - vi er sgu en flok originaler og landsbytosser - jeg er i hvert fald! Derfor orker jeg ikke at bidrage til klub i form af deltagelse i lange ligegyldige bestyrelsesmøder, gennemlæsning af intetsigende vedtægter mv. Til gengæld vil jeg hjertens gerne komme til træf og drikke øl med den ene hånd mens jeg spiser pandekage med den anden til lyden af en velsmurt boxer.

Forsikringsmæssiget (- i forhold til klassisk forsikring) kan jeg spare små 1500 i forhold til, hvad jeg giver nu. For den lille difference, der er tilbage, når jeg har betalt et evt. klubkontingent, vil jeg ikke acceptere indskrænkninger i anvendelsen af min bil, så jeg bliver, hvor jeg er. Skulle jeg få trang til klassisk forsikring, så kan jeg jo bare melde mig ind i en af de massevis af klassiske bilklubber, der er.

Så har jeg meldt ud.

MEN - det skal ingenlunde bremse udviklingen af en klub for dem, der har lyst - jeg har sågar fuld forståelse og respekt for friske løver, der brænder for sagen.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

pawel

  • Gæst
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #35 Dato: 11. December 2009 kl: 01:32:55 »
Citat fra: "Jarl"
... en bestilling afsted til Canada for at få clips til lygtejustering..



-Nørjj sådanne mangler jeg til min venstre firkantede forlygte!! Har du et link..?

 :lol:  :lol:

(sorry for trådafsporingen.. )

Og god virkelyst til dem som har modet på at tage slæbet med opstart af en klub. Jeg glæder mig til nye klistermærker o.lign..

 :)  :wink:

Offline bos1

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.173
    • Vis profil
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #36 Dato: 11. December 2009 kl: 07:19:56 »
Citat fra: "pawel"
Citat fra: "Jarl"
... en bestilling afsted til Canada for at få clips til lygtejustering..



-Nørjj sådanne mangler jeg til min venstre firkantede forlygte!! Har du et link..?

 :lol:  :lol:

(sorry for trådafsporingen.. )

Og god virkelyst til dem som har modet på at tage slæbet med opstart af en klub. Jeg glæder mig til nye klistermærker o.lign..

 :)  :wink:


det er ikke en rigtig t3 tråd uden mindst en afsporing  :lol:
men de der clips kunne jeg da også bruge et par stykker af
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #37 Dato: 11. December 2009 kl: 08:50:22 »
Hold fast i Velsmurt Boxer :0)
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #38 Dato: 11. December 2009 kl: 10:13:51 »
Citat fra: "opelhaj"
Hold fast i Velsmurt Boxer :0)


Stakkels JJ

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #39 Dato: 11. December 2009 kl: 12:22:19 »
arrrr han har haft en boxer nu har han en semi Gti så ingen grund til og ynke ham :0)
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #40 Dato: 11. December 2009 kl: 12:39:24 »
Hej Jeg er ikke for eller imod en klub. Men syntes det funger godt som det er nu. Og jeg sender en donering en gang årlig. Mvh Samt god jul til jer her på T3-nettet. :-)
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #41 Dato: 11. December 2009 kl: 15:31:54 »
Jeg tror der er clips på lager i Sibirien, og hjemmebrygget øl!
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

pawel

  • Gæst
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #42 Dato: 11. December 2009 kl: 15:54:09 »
Citat fra: "jankjerbye"
Jeg tror der er clips på lager i Sibirien, og hjemmebrygget øl!


T3-stumper og hjemmebrygget øl kontra kæresteweekend med børnepasning.. For hulan da hvor du lokker Jan!! Argh..

Godt det snart er jul og ferie og fritid.. Jeg må snart komme forbi. :wink:

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #43 Dato: 11. December 2009 kl: 16:08:10 »
Citat fra: "pawel"

-Nørjj sådanne mangler jeg til min venstre firkantede forlygte!! Har du et link..?

 


Nu ved jeg ikke helt, om det bare var fis, men ellers har justcampers dem.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

T3Sync

  • Gæst
T3 DK - en ny forening under opsejling...
« Svar #44 Dato: 11. December 2009 kl: 18:11:02 »
Jeg ville da godt være med i en klub ....... Altså hvis jeg nogensinde får gang i  en t3 igen  :D

Og glæde dec.

Morten