Forfatter Emne: Jeg tror sgu\', at jeg donerer min T3\'er til T3-nettet  (Læst 1342 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Jeg tror sgu\', at jeg donerer min T3\'er til T3-nettet
« Dato: 11. December 2009 kl: 09:50:38 »
Hej alle...

ÆV - så døde blæsermotoren i Pamela her til morgen... Hmmm...

Jeg får snart min længe ventede Syncro - og som nogle måske har bemærket, er jeg blevet særdeles aktiv bruger af denne aldeles fremragende smeltedigel af T3-kyndigheder. Selvom jeg har tuden lidt langt fremme ift etablering af en klub - og læser pro's & con's med størst mulig objektivitet - er jeg altså MEGET glad for at have hjælpen lige indenfor rækkevidde omkring T3-udfordringer.

Man kan sige, at der måske er tale om ukontrollabel filantropi - men jeg sidder lige og vugger med en idé om, at jeg vil give de jordiske rester af Pamela videre til gavn for driften af dette site.

Pamela er en 1985 Caravelle 1,6D, synet 23/04-2009,  med mug i pladesamlinger, heftigt olieforbrug og sikkert en masse andet mindre flatterende, når en rigtig kender går hende igennem - men jeg ved, at der bl.a. er ny generator, nye bagdæk (M/S) og en komplet vogn fuld af mulige reservedele.

Jeg vil tage ekstralygter, camperindretningen og lidt personligt indbo ud af hende og så står hun med 1+2 sæder i front og forreste sæderække bagi.

Jeg har ikke selv mulighed eller evner til at partere hende og leder efter nogen, der vil påtage sig opgaven - eller sætte hende i mere kampklar stand til en ny bruger...??

Mit eneste forbehold er, at enhver fortjeneste på hende - i hel eller parteret stand, samvittighedsfuldt skal deles 50/50 til fordel for drift af T3-nettet.

Er jeg helt idiot..??

Se hende hér...: http://www.bjerrum.nu/T3.htm
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.003
    • Vis profil
Jeg tror sgu\', at jeg donerer min T3\'er til T3-nettet
« Svar #1 Dato: 11. December 2009 kl: 20:19:59 »
:lol: Den kunne jo stå som sådan en slags LÅNE BIL, til dem der har midlertidige problemer med deres T3,   Problemet er vel hvor i landet den så skulle stå.  :lol:

Poul
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Jeg tror sgu\', at jeg donerer min T3\'er til T3-nettet
« Svar #2 Dato: 11. December 2009 kl: 20:28:29 »
der hvor der kører flest diesel busser
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.766
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Jeg tror sgu\', at jeg donerer min T3\'er til T3-nettet
« Svar #3 Dato: 11. December 2009 kl: 21:50:12 »
Nej hvorfor det Lars ! vi andre ku da også få glæde af den , så vi rigtig ku mærke hvor godt det er , det vi har , lige som den med ham manden der møder sin kammerat : kammeraten siger : jeg høre du er blevet gift , manden svare : ja jeg blev træt af at gå på værtshus , kammeraten : nå hjalp det , manden svare : ja nu har jeg fået lyst igen  :lol:
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Jeg tror sgu\', at jeg donerer min T3\'er til T3-nettet
« Svar #4 Dato: 13. December 2009 kl: 19:52:18 »
Hvem tager stafetten...??
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)