Forfatter Emne: Krumtappens sternflade - tysk beretning  (Læst 852 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline Rollenlager

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 454
    • Vis profil
  • By: 2730 Herlev
Krumtappens sternflade - tysk beretning
« Svar #1 Dato: 15. December 2009 kl: 11:54:35 »
Det er meget godt klaret at en vandhane-sæde-fræser kan få fat i den rimeligt hårde krumtap, tror sku ikke man skal forsøge det nummer med en fræser fra Harald Skrald...... 2 tiendedele run-out er nu en del alligevel, mon han når de to hundre Km.   :wink:
Hopla...... hvor det kører !!!!! .......Kørte....!!!!!

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.262
    • Vis profil
Krumtappens sternflade - tysk beretning
« Svar #2 Dato: 15. December 2009 kl: 14:49:01 »
Hvorfor skifter man ikke krumtappen?
For mange penge og for meget arbejde?
Det er en AAZ - right?
Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Krumtappens sternflade - tysk beretning
« Svar #3 Dato: 15. December 2009 kl: 19:27:41 »
Citat fra: "Jens Flensborg"
Hvorfor skifter man ikke krumtappen?
For mange penge og for meget arbejde?
Det er en AAZ - right?
Jens


Ja til det hele.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!