Forfatter Emne: hvad er dette? syncro  (Læst 2257 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bluestar

  • Gæst
hvad er dette? syncro
« Svar #15 Dato: 24. Januar 2010 kl: 20:43:13 »
argh, det billede er jo perfekt!!! TAK... jamen så ved jeg jo hvad jeg skal have ned, når gearkassen skal ud af bilen!

tankmåleren virker nemlig heller ikke : )

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
hvad er dette? syncro
« Svar #16 Dato: 24. Januar 2010 kl: 20:47:27 »
Den BURDE kunne skiftes uden at have tanken ned, men det er bestemt ikke lettere når den sidder på sin plads :)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Bluestar

  • Gæst
hvad er dette? syncro
« Svar #17 Dato: 24. Januar 2010 kl: 20:59:37 »
okay, jeg vil skifte alle slangerne osv... men nu må vi se! der skal lige tid til og lidt stumper fra tyskland inden

men mange tak for hjælpen

Mølle

  • Gæst
hvad er dette? syncro
« Svar #18 Dato: 24. Januar 2010 kl: 21:36:57 »
Den lille turbo blæser kan ikke tåle at køre hele tiden. Sorry (mølle lyseslukker, som har afprøvet det)

Jeg er enig med Jarl i at det ligner en benz. generator, som har fået nyt remhjul. Det kan godt lade sig gøre når blot man laver en intermistisk strammer. Når nu det virker ser jeg ingen grund til at ændre. VIL du back to basic, så har jeg da både generator og beslag til JX.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
hvad er dette? syncro
« Svar #19 Dato: 24. Januar 2010 kl: 22:59:08 »
Æv, det var da ellers en god måde at få flyttet varmen på...

Kunne man evt. montere en eller anden form for mini roots-blæser i stedet, en som kan holde til at køre hele tiden?!
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Bluestar

  • Gæst
hvad er dette? syncro
« Svar #20 Dato: 25. Januar 2010 kl: 07:04:57 »
jeg skal jo have lavet en mTDI, så der er ingen grund til at bruge for meget tid/penge på denne her JXer! men lige nu skal den bruges i mindst en månede inden jeg får tid til at skifte motor!

Mht til den lille blæser, kan den virkelig ikke holde til at køre hele tiden!!!! det lyder da underligt, men den er jo nok ligeså ringe som en kabineblæser så : )

Man kunne måske bruge en kabineblæser fra hovwdiaudi til 270kr!!!

jesper