Forfatter Emne: pas på selv syncro kan skride....  (Læst 6276 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

windfinder

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #15 Dato: 31. Januar 2010 kl: 09:37:32 »
drak mig stiv sammen med kaptajnen og drengene, for at dæmpe mine sorger....Vågner op til sne rekord og uden min syncro ....vræl, som salt i såret;)

er der nogle der har gode erfaringer, med andre end pladegården? Det ender nok med at jeg bare sender den der ovre, men det burde da være muligt at finde en god en på øén?

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #16 Dato: 31. Januar 2010 kl: 11:02:45 »
Jeg havde min Whitestar over hos Allan fra Pladegaarden, efter min fik samme skade bag som din, bare modsat. Han gjorde et flot arbejde. Ring til ham og få en snak.

Falck transporterede den over til Randers fra Kbh. Men afhentning skal man  selv sørge for (det er det eneste minus)
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #17 Dato: 31. Januar 2010 kl: 11:20:09 »
Så kan man også lige køre et smut forbi Sibirien på vej hjem med vognen fuld af dimser! ;)
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

windfinder

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #18 Dato: 31. Januar 2010 kl: 19:30:51 »
ok, tak for svarene... Laver pladegården også mekaniske reperationer? tror også min lille intercooler har taget skade.....

Herr_Jensen

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #19 Dato: 31. Januar 2010 kl: 19:38:17 »

windfinder

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #20 Dato: 01. Februar 2010 kl: 12:04:48 »
Snakkede med forsikringen idag. De har accepteret skaden og skylden var modpartens. Tror jeg har besluttet at sende den til sydfynsautocamper, da der mulighvis også er lidt mekaniske defekter. Samtidigt er jeg bange for at vw ville lade den totalskade og give mig 10 for en t3 syncro forholdshvis rustfri....

skal nok holde jeg opdateret og tak for opbakningen...

pawel

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #21 Dato: 01. Februar 2010 kl: 12:23:55 »
@windfinder
Jeg kunne læse i en anden tråd at det er en intercooler fra en t4 du har fået monteret på din syncro. Hvis du nu alligevel var ved at fotografere skaderne på din bil, kunne du så måske lokkes til at knipse et par fotos af den t4-intercooler? Det ville være fedt at se hvordan den er monteret, hvilken vej den har indgangs- og afgangsstudser osv..

På forhånd tak. :)

Mølle

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #22 Dato: 01. Februar 2010 kl: 12:49:53 »
T4 IC er lagervare i Solrød.

windfinder

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #23 Dato: 01. Februar 2010 kl: 14:26:00 »
det skal jeg da nok, det var noget den tidligere ejer havde lavet... skal nok lige knibse et par billeder, inden den ryger med sydfyns til rep...

effekt mæsigt aner jeg dog intet om dens på virkning, da jeg aldrig har kørt uden....

windfinder

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #24 Dato: 01. Februar 2010 kl: 16:25:21 »
på billederne er intercooleren blevet skubbet ud pga skaden men ellers skubbet ind så man ikke kan se den... også taget et billed under hvor han har skåret ud og sat ned op men det er også helt ødelagt. håber niels kan rette op på det hele og få den til at spinde som en mis, som før...

ham jeg købte den af, var plade smed af den gamle skole, havdet dreje og presse bænk incl et engels hjul, i sin private garage.... før så det meget gedint ud... god fornøjelse

Bluestar

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #25 Dato: 01. Februar 2010 kl: 16:35:53 »
hej...

når du nu skal have rettet det hele lidt op, så tag at få flytte dit luftfilter til et sted, hvor det trækker frisk kold luft! Der får den kun varm luft!

mvh jesper

windfinder

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #26 Dato: 01. Februar 2010 kl: 16:48:30 »
den luft fra bag det ene hjul op i en kasse afskærmet fra motoren, men helt enig der er mere optimale løsinger.... "effekt mæssigt"

windfinder

  • Gæst
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #27 Dato: 02. Februar 2010 kl: 09:56:52 »
Ville man egentlig kunne føre indugnings filteret op til de Sorte geller der er ude bag på siden af bilen? Er der hulrum hele vejen op?... Betyder længden af insugningsrøret noget for performens?

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
pas på selv syncro kan skride....
« Svar #28 Dato: 02. Februar 2010 kl: 10:49:53 »
Der er hult hele vejen op, i min syncro sidder indsugningen lige inde bag gællerne i venstre side...

Tror nok det er mere eller mindre standard at de suger luften deroppe...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan