Forfatter Emne: barnevognens ombygning til R4I(nu med xtra energi)  (Læst 28420 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
barnevognens ombygning til R4I(nu med xtra energi)
« Svar #150 Dato: 14. December 2010 kl: 17:19:56 »
OK - den hedder 906 til mellemnavn. Jeg kan se, at begge er til Digifant 2, og "F" er lavet frem til 1988 mens "AN" er lavet frem til 92. Der er ikke krydsreference mellem numrene, men det udelukker ikke, at de kan erstatte hinanden. På den anden side, så bekræfter det det heller ikke.
Til gengæld ved jeg, at "AN" umiddelbart kan erstattes af 037906022DC. Jeg ved ikke, om det overhovedet hjælper dig, men nu har du i hvert fald to numre at gå efter i din søgning.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline bos1

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.173
    • Vis profil
barnevognens ombygning til R4I(nu med xtra energi)
« Svar #151 Dato: 14. December 2010 kl: 20:38:13 »
Citat fra: "Jarl"
OK - den hedder 906 til mellemnavn. Jeg kan se, at begge er til Digifant 2, og "F" er lavet frem til 1988 mens "AN" er lavet frem til 92. Der er ikke krydsreference mellem numrene, men det udelukker ikke, at de kan erstatte hinanden. På den anden side, så bekræfter det det heller ikke.
Til gengæld ved jeg, at "AN" umiddelbart kan erstattes af 037906022DC. Jeg ved ikke, om det overhovedet hjælper dig, men nu har du i hvert fald to numre at gå efter i din søgning.


tak så tror jeg bare jeg lader den anden være
men om ikke andet har du da fordoblet chancerne for at finde en  :lol:
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966