0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Min plan er at de skal på i denne uge, så jeg har noget at vise frem, hvis jeg skulle dukke op til træffet..
Jeg kunne måske også bruge en ny større hovedcylinder, men venter til det vides om det andet hjælper.
Går ud fra det er volumen som afgøre bremseforstærkerens effekt !?Kunne man evt. skære en gammel bremseforskærker op, sætte et stykke ind, så den bliver større ?
Den der 10 tommer bremsekraftforstærker har jeg set flere steder på nettet. Har du prøver hele turen rundt - winkler, busschmeide osv? Og ang. vacuum-produktionen (kan man sige det?), så er det det samme problem på dieselerne selv om vi har en "rigtig" vacuumpumpe. Hvis man pumper nogle gange - 4-6 stykker - hurtigt efter hinanden, så er det midlertidigt slut med vacuumhjælp. Bremsekraftforstærkeren har altså også en ganske stor membran, der flyttes sig et pænt stykke sammenholdt med de små bitte vinger i vacuumpumpen, så motoren skal snurre nogle gange for at opbygge fornyet vacuum.