Off topic > Gode rejsesteder/Rejsetips

Piratcampingpladser

(1/42) > >>

dokajønne:
Inspireret af tråd om dejlige køreture i danmark tænkte jeg at det måske skulle følges op med en uofficel optegnelse over gode "piratcampingpladser". Jeg bruger hvert år flittigt campingpladserne i DK. Både jeg og ungerne benytter flittigt de faciliteter campingpladserne tilbyder, og jeg er da også villig til at betale for varen jeg får. Imidlertid søger jeg af og til fred og ensomhed, det er campingpladserne ikke egnede til og jeg må følgelig ud i terrænet for at finde en god plet at overnatte på. Efterhånden har jeg et par gode i ærmet og dem vil jeg da gerne dele.

  Jeg tænker først og fremmest på de overnatningspladser der af kommunerne er forbeholdt autocampere (gratis, eller næsten gratis). Dernæst tænker jeg på steder som er egnede til overnatning, uden der direkte er skiltning om at det er forbudt. De helt hemmelige steder tror jeg vi skal holde for os selv, for at de ikke bliver overrendt og eventuelle lodsejere begynder at interessere sig for hvem fanden det er, der altid parkerer i udkanten af hans skov. Endelig er der de rastepladser der udmærker sig ved ikke at ligge klods op ad vejen og måske har et toilet.

Er der nogen der har lidt fifs?

opelhaj:
YEEEES :0) det har jeg. det eneste vi kan bruge en campingplads til er og få bad. og det er kun indtil næste sæson så er vi totalt selvforsynede :0).  jeg sender dem li på en PM

Solow:
Opelhaj.. vil det sige at du først skal i bad til næste sæson  :shock:  :shock:  :D  :D

dokajønne:
@opelhaj
Jeg sender nogle tilbage

opelhaj:
hahahaha nej nej men at vi næste sæson kan bade i vores egen bruseafdeling i campingkassen

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version